دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

فن کویل گلدیران تاسیات

فن کویل گلدیران یکی از سیستم های تهویه مطبوع با کیفیت Goldiran ، یک شرکت بزرگ و معتبر است که در مدل های مختلف فن کوئل طبقه همکف ، فن کوئل سقفی توکار ، فن کوئل ریخته گری یک طرفه و ریخته گری چهار طرفه تولید می شود فن کوئل در ظرفیت های مختلف. بودن. با توجه به نوع مدل و ظرفیت ، این دستگاه ها در آپارتمان ها و مجتمع های اداری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت گلدیران انواع فن کوئل های گلدیران را مطابق با استانداردهای روز دنیا و با ظاهری زیبا طراحی کرده است. این دستگاه ها دارای عملکرد گرمایش سرمایش هستند و با ضمانت معتبر به خریداران ارائه می شوند. کلیه دستگاه های فن کویل گلدیران دارای یک فن و همچنین یک قسمت سیم پیچ (که یک قسمت مبدل حرارتی است) می باشند. سطح صدای کم ، کارایی و کارایی بالا از جمله مشخصات فن کویل گلدیران است.

https://tasisat.com/product-category/cooling/fan-coil/goldiran-fan-coil/

فن کویل GOLDIRAN در مدلهای مختلف و ظرفیت هوادهی 300 تا 2200 cfm طراحی ، ساخته و تولید می شود. بسته به محل نصب فن کویل های گلدیران ، در مدل های چهار طرفه ، کف ، سقف و دیوار موجود هستند.

در این راستا ، باید توجه داشت که توانایی تنظیم سریع عملکرد هوا ، سرمایش و گرمایش و بهره مندی از فناوری های پیشرفته و طراحی استاندارد ، از نقاط قوت سیستم های تهویه مطبوع مارک گلدیران است.

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 251 تاريخ : جمعه 29 اسفند 1399 ساعت: 14:30

پارتیشن های تک جداره

16MDF mm برای ساخت پارتیشن کامل استفاده می شود و البته می توان آن را در هر ارتفاعی تولید کرد ، اگر برای ارتقا بیشتر باشد ، اگر 200 سانتی متر مناسب باشد.

پارتیشن اداری

پارتیشن تک جداره آلومینیومی

پارتیشن تک جداره آلومینیومی یکی دیگر از مدل های متداول پارتیشن تک جداره است. برای ساخت پارتیشن آلومینیومی تک جداره از یک ورق آلومینیومی 4 میلی متری استفاده کنید. این نوع پارتیشن تک جداره به شما امکان طراحی آرم مشتری روی پارتیشن را می دهد.

انعطاف پذیری انیمیشن ، ایجاد یک محیط زیبا و پویا ، توجه ویژه به نور ، به حداقل رساندن اختلال در کار در سایه ایجاد یک ایستگاه کاری مرتبط و در عین حال جداگانه ضمن حفظ گرمای خصوصی و داشتن مهمترین مقررات

با در نظر گرفتن هزینه کلی ، طراحان مبلمان اداری به سمت طراحی پارتیشن های آلومینیومی رفته اند.

در این مدل پارتیشن ، شیشه مورد استفاده 4 میلی متر ضخامت دارد و روی سه نوع ساده ، همه ماسه بلاست ها و ماسه های شنی مات اعمال می شود. یکی از ویژگی های پارتیشن تک جداره آلومینیومی می تواند این باشد که می توانید آرم شرکت یا دفتر مربوطه را به صورت ماسه بر روی شیشه اجرا کنید.

پارتیشن تک جداره تمام شیشه ای

در مواردی که میزان نور در محیط مهم است ، می تواند از پارتیشن های شیشه ای تک جداره برای تهیه این نور استفاده کند. قطر این مدل پارتیشن 10 میلی متر است و فقط توسط قاب های آلومینیومی یا MDF محافظت می شود. فریم های موجود در این مدل از شبکه هایی با کانالهایی مانند هندسی ساخته شده اند که باعث می شود در برابر مقاومت قوی و محکم بمانند. در پارتیشن های شیشه ای تک جداره بنا به نیاز و سفارش مشتری می توانید از شیشه براق یا بسته بندی استفاده کنید. این پارتیشن ها بدون محدودیت در زمینه دید ، محیط را جدا و تقسیم کرده و از آن برای شستشو و عقیم سازی در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها استفاده می کنند. همچنین پارتیشن های تمام شیشه ای به دلیل ظاهر شیک و مدرن بسیار مناسب روزنامه ها ، شرکت ها و دفاتر روزنامه نگاران هستند.

در این شکل از پارتیشن بندی ، حداکثر و بهترین میزان نور در فضا منتقل می شود که باعث شادابی و طراوت محیط می شود.

 

شیشه های رنگی اعمال شده در پارتیشن های تک جداره

روند تولید شیشه سندبلاست با مدلهای دیگر کمی متفاوت است. این نوع شیشه های رنگی را می توان به عنوان سومین نوع شیشه های تزئینی دانست. شیشه سند بلاست با پاشش فشار قوی نوعی شن و ماسه برای تجهیزات دستگاه سندبلاست تولید می شود. هنگام پاشش شن و ماسه ، هر طرحی را می توان روی شیشه سفارش داد که این از مزایای مهم آن است. این نوع شیشه مات است و آن را در ادارات و سازمان های دولتی و ویژه در دسترس قرار می دهد.

شیشه سندبلاست در پارتیشن های تک جداره و دو جداره برای تفکیک فضای اداری مانند اتاق کنفرانس و جلسات ، فضای بین کارمندان و کاربرد آن امکان پذیر است. این نوع شیشه ها از نظر طراحی انیمیشن می توانند مانند شیشه های چاپی باشند.

آینه رنگی همان آینه معمولی با رنگ خاصی است که می تواند به عنوان شیشه تزئینی در پارتیشن ها طراحی شود.

 

پارتیشن تک جداره  

Letron می تواند ترکیبی از تخته های چوب چند لایه باشد که از چوب نرم یا ضایعات خرد شده و تراشه های کارخانه های اره ساخته شده است. این ذرات از ذرات اصلی تولید کننده MDF بزرگتر هستند به طوری که قابلیت مشاهده را دارند ، اما در MDF این امکان وجود ندارد. ورق تولید Letron قبل از پوشش دادن دستگاه و ابزار با توجه به ارتفاع و ارتفاع سطح ، با دقت بسیار پرداخت و پرداخت می شود. سپس پوشش نهایی را با توجه به نیاز و سفارش بر روی این ورق چسبانده و فشار می دهیم.

 

تفاوت بین پارتیشن Letron و MDF

تفاوت لترون و MDF در مقاومت و مقاومت در برابر رطوبت و تأثیر شما است. در پارتیشن تک جداره لترون ، از ورق 16 میلی متری با بست های رابط سیم پیچ و آلومینیوم و شیشه 4 میلی متر استفاده کنید. تفاوت این مدل با پارتیشن تک جداره 6 مایل در آلومینیوم ، شکل آن است که روی ستون ها بسته می شود.

پارتیشن تک جداره همچنین دارای اشکالاتی است که توانایی اشاره به آنها را غیر عایق و انتقال گرما و گرما دارد.

پارتیشن بندی مناسب به فضا و کاربردی که شما نیاز دارید بستگی دارد. قبل از انتخاب نوع پارتیشن برای خانه یا محل کار خود ، باید آن را در محیط اعمال کنید ، تزریق داخلی و عملکرد مورد نیاز پارتیشن مورد نیاز است.

می توان از پارتیشن بندی مناسب برای بهبود کارایی کار پرسنل ، ایجاد یک فضای زیرساختی زیبا و قابل استفاده و در نهایت در شکل گیری یک مجموعه کارآمد استفاده کرد.

 

پارتیشن اداری تک جداره

 

مزایا و معایب استفاده از پارتیشن تک جداره

یکی از مزایای یک پارتیشن منفرد نسبت به یک جداره دو جداره ارزان بودن و همچنین سبک بودن آن در کنار راحتی حرکت در صورت وجود است. در پارتیشن های تک جداره امکان استفاده از قفل و اتصالات درب وجود دارد

 

پارتیشن اداری تک گزینه بهترین گزینه برای یک شرکت آرم ساز است زیرا این عینک ها این پارتیشن ها هستند.

 

از جمله مزایایی که مشترک است

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 259 تاريخ : چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت: 6:04

پمپ وکيوم  آنلاين شوچيست؟

 کاربرد پمپ هاي وکيوم در صنايع مختلف چيست؟ انواع پمپ هاي وکيوم کدامند؟ چه عواملي قيمت پمپ وکيوم را تعيين مي کند؟ چندين س questionsال ديگر نيز وجود دارد که ذهن اکثر کاربران را درگير خود مي کند. در اين مقاله قصد داريم به متداول ترين س questionsالات در زمينه وکيوم answer پاسخ دهيم.

آنلاين شو

وکيوم What چيست؟

واکسن باعث مي شود فشار گازها ، مايعات يا هر چيز ديگري از يک حجم يا سطح به شکلي فشار بيايد که سطح و حجم فشار محيط را تحت فشار قرار دهد. . به بيان ساده ، وکيوم به عملکرد مکش (فشار منفي) و ايجاد وکيوم refers اشاره دارد. اين وکيوم ممکن است در فواصل متغير متوقف شود ، مايعات و اين مقدار حجم را پراکنده کرده و به خلوص نسبي برساند.

حجم وکيوم ميزان تخليه گازها در واحد ساعت است. حجم وکيوم در متر مکعب در ساعت يا به عبارت ساده تر ، حجم گاز در حجم وکيوم تعريف مي شود.

از طرف ديگر ، ممکن است مقدار نسبي وکيوم و وکيوم وجود داشته باشد که در آن اين حجم متفاوت انجام شود ، که باعث افزايش سرعت مکش و قدرت نهايي در تخليه گاز مي شود.

تعريف وکيوم از نظر فيزيکي: فضايي که حاوي هر نوع گاز و گاز مولکولي باشد ، فضاي وکيوم ناميده مي شود.

به طور کلي فضايي که فشار کمتري نسبت به فشار محيط دارد باعث ايجاد فضا مي شود و مي توانيد از آن استفاده کنيد. اين فشار از 113 بار شروع مي شود و تا صفر مطلق ادامه دارد. اگر اجازه داريد فضايي داشته باشيد که بايد صفر مطلق حاصل شود ، زيرا در هر صورت مقصر مولکولي در فضا وجود دارد که وکيوم خواهد شد ، اما اگر در فضاهايي با فشار بسيار پايين تر از چند سال کار مي کنيد ، اگر اينگونه نباشد ممکن است و دانش آموزان مي توانند به اين مهم دست پيدا کنند

پمپ هاي وکيوم يا پمپ هاي وکيوم دستگاه هايي هستند که براي ايجاد مکش و وکيوم استفاده مي شوند. عملکرد اين پمپ ها با توجه به نياز بازار و تفاوت در نحوه خريد متفاوت است. فشار و ميزان جريان درخواستي نيز در انتخاب نوع پمپ مثر است. پمپ هاي وکيومac بر اساس فشار و عملکرد نهايي طبقه بندي مي شوند

 

کاربرد پمپ وکيوم  آنلاين شو

پمپ هاي وکيوم در بخشهاي مختلف زندگي کاربردهاي مختلفي دارند. موارد زير برخي از کاربردهاي پمپ وکيوم است که برخي از آنها بسيار مهم هستند:

پمپ وکيوم VALUE مدل VE180N
 

 

پمپ وکيومlied اعمال شده در خانه ها: مانند موتور جاروبرقي و

پمپ هاي وکيوم vac اعمال شده در بيمارستان ها و مطبوعات: در اتاق عمل ، جاروبرقي دندان و ...

صنايع تشکيل و وکيوم packaging وکيوم: براي شکل دهي و

استفاده از پمپ هاي وکيوم در چاپخانه ها و صنعت چاپ: در دستگاه هاي چاپ و

زرگري و فلزات گرانبها: براي تزريق طلا يا فلز و

صنايع چوب: ماشين آلات و CNC

صنايع غذايي و آشاميدني: مکش مواد و تزريق توسط پمپ وکيوم براي جلوگيري از فساد و

ريخته گري: در ريخته گري ، از پمپ وکيوم to براي پر کردن منافذ و جلوگيري از ايجاد حباب استفاده کنيد.

صنايع لاستيک و پلاستيک: مکش و تزريق لاستيک و پلاستيک ، تزريق و مکش در ظروف يکبار مصرف

حجامت: مکش خون و

آزمايشگاه ها: دستگاه هاي مکش (دستگاه مکش) ، ساخت انواع داروها و سرم ها به صورت وکيوم vac و

توليد و تصفيه روغن: مکش و تصفيه و.

داروخانه: تزريق و خشک کردن و

برنامه هاي گسترده با استفاده از فشارهاي محيطي که Conagon حفظ کرده است ، وکيوم vac ما را در معرض فشار قرار داده اند. فشرده سازي هوا توسط کمپرسورها براي ايجاد فشارهاي منفي توسط پمپ وکيوم پمپ وکيوم.

 

 پمپ هاي وکيومac با توجه به کاربرد و نياز به چند دسته اصلي تقسيم مي شوند. در اين مقاله کوتاه برخي از انواع پمپ هاي وکيوم را که بيشتر از همه استفاده مي کنم و همچنين قيمت پمپ هاي وکيوم review را مرور مي کنم.

پمپ وکيوم مدل VALUE VE-115

 

 حلقه پمپ وکيوم ring يا حلقه مايع ;

پمپ وکيوم ring حلقه مياني براي بار متوسط ??تا زياد بخار استفاده مي شود. مايعي که به عنوان درزگير عمل مي کند با وکيوم operating عملياتي حدود 30 شبکه استفاده مي شود. دستيابي به وکيوم بيشتر مي تواند با استفاده از روغن ، گليکول يا ساير موارد کم فشار حاصل شود. اين نوع پمپ کاملاً مناسب است زيرا پمپ وکيوم ring حلقه مياني توسط مايعي سازگار با فرايند بخار و گاز درگير مي شود (که باعث آسيب به ساير پمپ هاي موجود مي شود). زيرا قيمت پمپ وکيوم ring حلقه مايع نسبتاً گران شده و مي تواند از قدرت بالايي برخوردار باشد زيرا ساخت آن ضروري است.

 

 پمپ وکيوم Rot پره روتاري با پره دوار (پمپ پره روتاري(

پمپ وکيوم دوار همچنين داراي روغن آب بندي است و براي پمپاژ گازهاي خنثي تميز و خشک استفاده مي شود. به دليل استفاده از روغن به عنوان درزگير و روانپزشک پمپ براي شما استفاده مي شود ، وکيوم operating عملکرد اين نوع پمپ ها به حدود پنج شبکه محدود مي شود. پمپ هاي وکيوم Rot روتاري وين (Rotary Rotary Pump) هواي سرد ، جريان مستقيم 1750 دور در دقيقه وجود دارد و اين نوع پمپ به فضاي کمتري (نسبت به ساير پمپ ها) نياز دارد. از نظر قيمت ، اين نوع پمپ به دليل شکاف توليد در طبقه متوسط ??قرار دارد. همچنين لازم به ذکر است که پمپ وکيوم Rot روتاري وين پرکاربردترين نوع توپي وکيوم است.

پمپ وکيوم مدل VALUE VE-125

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پمپ,وکیوم,آنلاین,شوچیست؟, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 249 تاريخ : يکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت: 13:16

How to choose the best bitcoin miner

How To Choose The Best Cryptocurrency Mining Pool?

Mining Cryptocurrency refers to a process through which crypto transactions are confirmed and added to the ledger of the blockchain. Moreover, the whole process of confirming these crypto transactions is referred to as finding blocks and in the ecosystem of other cryptocurrencies is intensive computing power and time consumed in processing transaction details present in the block.

As a result, miners who have contributed their efforts will be rewarded with crypto tokens. Though the awards of mining cryptocurrency might look incredible, eaing these rewards is quite complicated. For instance, bitcoin mining is set up like if miners increased the computing power for mining the bitcoin, it would eventually increase the difficulty level of confirming the transaction.

Thus, it results in increased expenditure on powerful computer rigs and the cost integrated with the electricity consumption. For these reasons, individual miners are not interested in mining bitcoin as they do not consider mining to be a profitable venture.

Therefore, mining pools are dominating the market in the world of crypto mining. They are a group of individual miners who have contributed their resources over a shared network and combine the digital currency efforts with enhanced computing power. One should know that a mining pool has tremendous chances of getting a reward, though it will be shared among the mining pool members based on their contribution in hash rate. Therefore, you need to consider several criteria before joining any mining pool.buy bitcoin miner

  • Infrastructure Compatibility

With hundreds of technological development happening every day, it is vital for you to check whether your mining software or devices is compatible with the requirements of the mining pool or not. If not, don’t worry; you can check the best bitcoin mining tool by Abzminer, ABZ PH-888 Miner, which is available at affordable rates and will provide you with a 120 TH/s hash rate.buy the most profitable bitcoin miner

The best thing about this mining rig is that it is compatible with every type of Smartphone. Moreover, the mining pool may not use or support every kind of mining software package. And you might have to make use of the specific software that the mining pool members are using. 

  • Task Assignment System

Mining pools incorporate different methodologies to assign the mining work to an additional member. For instance, X contributes a higher hash rate while Y contributes a lower hash rate. Thus, the X pooling algorithm should be adjusted to distribute the mining tasks to those miners who are efficient enough to perform. This will bring uniformity in the communication frequency of different miners.

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : How,to,choose,the,best,bitcoin,miner, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 285 تاريخ : پنجشنبه 14 اسفند 1399 ساعت: 16:03

آينده سيستم نظارت تصويري در املاک ؛ واحدهاي پردازش داخلي در مقابل سيستم هاي نظارت تصويري مبتني بر ابر

سيستم نظارت تصويري در املاک در چند سال اخير به شکل شگرفي در حال تحول مداوم است. امروزه، همه چيز در امر نظارت آسان تر به نظر مي رسد. فناوري هاي پيشرفته از اشيا  با ارزش ما در منزل و يا محل کار محافظت مي کنند. اما اگر عملکرد اين فناوري ها مختل شود چه مي کنيد؟ اگر قيمت زيادي براي آن پرداخت کرده باشيد و نتيجه مطلوبي نسيب شما نشود چه واکنشي نشان مي دهيد؟

سيستم هاي نظارت تصويري يک روش محبوب براي کنترل مداوم اموال است. اما مشکل اصلي اين است که سيستم هاي نظارت تصويري مبتني بر انسان با نواقص و محدوديت هاي زيادي روبرو هستند.همچنين در ميان عموم مردم ديده شده است که  پيچيدگي تکنولوژيکي اين سيستم ها خيلي از شهروندان را به وحشت مي اندازد. اما کاملا واضح است که اين تکنولوژي ها باعث مي شوند ما احساس امنيت کنيم و امنيت را در لحظه لحظه زندگي خود لمس کنيم.

با اين حال ، در مورد اطمينان از حفظ حريم خصوصي توسط تکنولوژي هاي نظارت تصويري ترديدهايي وجود دارد و اين نگراني ها قابل درک است. سو استفاده کنندگان از حريم خصوصي هر گوشه منتظر مي مانند تا فرصتي براي ضربه زدن به امنيت ديگران پيدا کنند. سوال اصلي اين است که آيا بايد تسليم شد و به محافظت شخصي از املاک بازگرديم؟ قطعا چنين تصميمي درست نيست.

به همين دليل است که ما به گذشته باز نخواهيم گشت و تصميم آينده جوامع ما اين است که از تکنولوژي به نفع بهبود کيفيت زندگي استفاده کنيم. بنابراين مزاياي بي شماري باعث مي شود يک سيستم نظارت تصويري هوشمند ارزش آزمايش را داشته باشد. در اين مطلب به اين موضوع مي پردازيم که چگونه بهترين راه حل را در سيستم هاي نظارت تصويري پيدا کنيم؟ کدام سيستم براي محافظت از ما در برابر تهديدهاي ناقضان حريم خصوصي امن ترين است: واحد پردازش داخلي يا سيستم هاي مبتني بر تکنولوژي هاي ابر؟ کدام يکي بهتر است. تي وي تي   قيمت دوربين مداربسته

تمايل انسان به ايمني بيشتر محيط زندگي

اين موضوع کاملا طبيعي است که هر انساني مي خواهد احساس امنيت کند. در هرم نيازها که به هرم سلسله مراتب نياز هاي مازلو معروف است، دو نکته اساسي وجود دارد. اول اينکه همه انسان ها مي خواهند نيازهاي فيزيولوژيکي خود يعني نياز به غذا ، آب ، گرما و استراحت – را برآورده کنند. در وهله دوم، همچنين يک نياز اساسي ديگر به نام امنيت نيز وجود دارد. در تعريف واژه امنيت اين واژه را فقط به معناي دور نگه داشتن سارقين از اموال تعريف نمي کنند امنيت در دنياي امروز به شدت با تکنولوژي همراه شده است. به هر ترتيب همه ما اشتياق داريم که احساس امنيت کنيم و براي رسيدن به آن آماده هستيم که کارهاي زيادي انجام دهيم.

حقيقت اصلي در رابطه با امنيت ، تعريف آن است. امنيت فقط به معناي دور نگه داشتن سارقين از ملک شخصي نيست. مسئله پيچيده تر است. انسانها براي حريم خصوصي خود ارزش قائل هستند و در نتيجه سعي مي کنند از کل حريم خود دفاع کنند. به عبارتي دقيق تر نه تنها ايمن نگه داشتن اشيا با ارزش براي ما مهم است بلکه دوري از ديد ديگران نيز براي ما مهم است. ما تلاش مي کنيم تا از حريم خصوصي خود محافظت کنيم ، چه در مورد خانه ها يا مشاغل  وچه درباره داده هاي حساس و ماليکت هاي معنوي شغلي. سيستم نظارت تصويري در املاک در نهايت منجر به افزايش حس ايمني در محيط زندگي مي شود.

حريم خصوصي

بياييد با اين سوال ادامه دهيم، داده ها چرا اينقدر مهم  هستند؟ موارد متعدد تجاوز به حريم خصوصي ثابت مي کند که داده هاي ثبت شده در شرکت هاي بزرگ و ارگان هاي دولتي هويت افراد را بسيار سريع پيدا مي کنند. اين موضوع تصاحب داده ها مي تواند منجر به يک ناراحتي عمده و سرقت در مقياس بزرگ شود. تهديدهاي اصلي در خصوص جمع آوري گسترده اطلاعات از افراد يک جامعه در نهايت حريم خصوصي ، جمع آوري اطلاعات ، پردازش ، انتشار و حمله به افراد را در بر خواهد داشت. بنابراين وظيفه اصلي صنعت حفاظت تصويري و امنيت، حفاظت از داده هاي به دست آمده توسط سيستم هاي نظارت تصويري است. هايک ويژن    نصب دوربين مدار بسته     

شرکت هاي امنيتي و حفاظت تصويري دائما به شما مي گويند که شما مي توانيد امنيت داشته باشيد اما اين را نمي گويند که در نهايت با بدست آوردن امنيت، حريم خصوصي خود را از دست مي دهيد. آنها مي گويند شما مي توانيد حريم خصوصي داشته باشيد ، اما امنيت خود را از دست خواهيد داد. اين اعتقادات رايج ، نسل جديدي از شرکت ها را به ايجاد اولين راه حل هاي امنيتي براي حفظ  امنيت به همراه حفظ حريم خصوصي سوق داده است. به عبارت ديگر، در حال حاضر سيستم هاي امنيتي متمرکز بر عدم رعايت حريم خصوصي مبتني هستند و اين موضوع يک چالش بسيار بزرگ در اين صنعت به حساب مي آيد.

سيستم هاي مبتني بر ابر

در حال حاضر سيستم هاي مشهور نظارت تصويري هنگام ايجاد سيستم هاي امنيتي خود اطلاعات کاربران را بر روي فضاهاي ابري  بارگذاري مي کنند. در مورد ايمني اين موضوع بحث هاي طولاني شکل گرفته است و نگراني هاي فزاينده اي درباره حريم خصوصي ايجاد مي کند. اين سيستم ها اغلب در حصول اطمينان براي حفظ حريم خصوصي شکست مي خورند و در برابر هک شدن به شدت آسيب پذير هستند. اين يک راز نيست که برخي از شرکتهاي مبتني بر فناوري هاي ابري با ادارات پليس همکاري مي کنند. همچنين يادتان باشد که  اگر داده هاي شما بيش از حد در دسترس باشد ، شرکت هاي فناوري مي توانند آن را به تبليغ دهندگان بفروشند.

همچنين داده هاي بارگذاري شده روي ابر در معرض هرکسي قرار مي گيرد تا در آن دخالت کند. شرکت هاي ارائه کننده خدمات امنيت در حال حاضر مسئوليت کمي در مورد امنيت اين اطلاعات را بر عهده مي گيرند و هيچ کس در مورد نحوه استفاده ساير شرکت ها از اين اطلاعات تعهدي ارائه نمي دهد .اين يک موضوع کاملا پذيرفته شده است که هنگامي که سيستم خانه هوشمند دسترسي از راه دور را امکان پذير مي کند ، امنيت و حريم خصوصي قرباني اين امنيت مي شود و از بين مي رود. بنابراين در سيستم نظارت تصويري در املاک پيشنهاد ما اين است که از سيستم هاي مبتني بر ابر کمترين استفاده انجام شود.

واحدهاي پردازش داخلي

همه بحث هاي ذکر شده در بالا ما را به اين نتيجه مي رساند که نگهداري داده ها در يک واحد پردازش داخلي ايمن تر و خصوصي تر است. چنين انتخابي  ما را از چشم دولت ها ، شرکت ها ، تبليغ کنندگان و هکرها دور نگه مي دارد و از آنجا که بازار فعال است ، راه حل هاي آن بخش به سرعت ارائه مي شود

همچنين به لطف پيشرفت هاي اينترنت اشيا ، محاسبات و يادگيري ماشين ، يافتن سيستم هاي نظارتي محافظ به شکل خصوصي در آينده نزديک در بازار ارائه خواهند شد. يک “معماري” محرمانه محور تصاوير دوربين را در داخل ملک پردازش و ذخيره مي کند و به اين ترتيب پيشرفته ترين فن آوري را با محافظت از حريم خصوصي پيشرفته ترکيب مي کنند.

به عنوان مثال ، شرکت هايي هستند که در حال کار بر روي يک راه حل ساده براي ايجاد امنيت و حفظ حريم خصوصي افراد به شکل همزمان هستند. چنبن فناوري هايي  از دوربين هاي IP ويژه اي استفاده مي کند که در گروه هايي با دستگاه محاسبه الگوريتم هاي مبتني بر هوش مصنوعي کار مي کنند. يک الگوريتم AI (هوش مصنوعي) تمام تصاوير گرفته شده توسط دوربين ها را تجزيه و تحليل مي کند و به محض تشخيص ناهنجاري ها ، آن را به کاربر نهايي اطلاع مي دهد. اين سيستم ها هيچ يک از داده هاي مشتريان را در فضاهاي ابري  بارگذاري نمي کنند بلکه  آنها حريم خصوصي و تمام اطلاعات را در خانه مشتري حفظ مي کنند. دوربين‌ مداربسته تحت شبکه     بهترين دوربين‌ مدار بسته     

سيستم هاي نظارت هوشمند

همچنين کاربراني که مايلند بدانند فرزندشان يا ديگر اعضاي خانواده چه زماني در فضاي باز محوطه در حال بازي هستند مي توانند دوربين ها را براي تشخيص اين موضوع تنظيم کنند. اگر آنها مي خواهند چشم خود را بر روي سارقين متمرکز کنند ، در انجام آن آزاد هستند.

به عبارتي ديگر سيستم هاي نظارت هوشمند با تطبيق صورت و فناوري تشخيص ژست کار مي کنند. آنها مي توانند افرادي را که به سيستم وارد نشده اند ، شناسايي کنند و در اين صورت امنيت را به کاربر هديه مي دهند. اين ابزار به يک پروتکل اخلاقي احترام مي گذارد. به جنسيت ، نژاد يا سن خاصي حساس نيست. هدف آن تشخيص رفتار مشکوک بدون هدف قرار دادن هويت هاي فردي است. با شناسايي افرادي که بخشي از برنامه روزانه شما نيستند ، سيستم هر نوع خطر امنيتي را کاهش مي دهد. دوربين حرارتي        دوربين اچ دي

جديدترين سيستم هاي نظارت تصويري واحد پردازش داخلي ويژگي بسيار مهم حفاظت از حريم خصوصي را مد نظر قرار داده اند و در نتيجه مي توان گفت که جديدترين فناوري ها ، انواع روشهاي نظارتي پيشرفته را ارائه مي دهند. تنها وظيفه ما انتخاب صحيح است. موردي که نه تنها از املاک و اشياء با ارزش ما بلکه از حريم خصوصي ما نيز محافظت مي کند. اعتقاد ما بر اين است که سيستم نظارت تصويري در املاک مي تواند چهره خانه هاي ما در آينده نزديک را به طور کل دچار تغييرات بنيادين کند.

  1. http://shishekaran.blogtez.com/post27.php
  2. http://shishekaran.blogtez.com/post25.php
  3. http://shishekaran.blogtez.com/post23.php
  4. http://darbshishe.blogtez.com/post18.php
  5. http://darbshishe.blogtez.com/post26.php
  6. http://darbshishe.blogtez.com/post24.php
  7. http://darbshishe.blogtez.com/post22.php
  8. http://darbshishe.blogtez.com/post20.php
  9. http://glassdoor.blogtez.com/post34.php
  10. http://glassdoor.blogtez.com/post42.php
  11. http://glassdoor.blogtez.com/post40.php
  12. http://glassdoor.blogtez.com/post38.php
  13. http://glassdoor.blogtez.com/post36.php
  14. http://outomatdoor.blogtez.com/post29.php
  15. http://outomatdoor.blogtez.com/post37.php
  16. http://outomatdoor.blogtez.com/post35.php
  17. http://outomatdoor.blogtez.com/post33.php
  18. http://outomatdoor.blogtez.com/post31.php
  19. http://shishekar.niloblog.com/p/13/%D8%AA%D8%B1%D9%81%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C
  20. http://shishekar.niloblog.com/p/21/%D9%86%DA%A9%D8%AA%D9%87-%D9%85%D9%87%D9%85-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : آینده,سیستم,نظارت,تصویری,در,املاک,؛,واحدهای,پردازش,داخلی,در,مقابل,سیستم,های,نظارت,تصویری,مبتنی,بر,ابر, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 566 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 23:08

چربي گير فايبرگلاس

چربي گير فايبرگلاس دستگاهي است که از آن براي جدا کردن چربي و روغن در رستوران ها، تالارها، هتل ها و آشپزخانه ها قبل از ورودشان به چاه فاضلاب استفاده مي شود. يکي از مهم ترين مشکلات و دغدغه هاي آشپزخانه ها و صنايع تهيه و توليد غذا، جمع شدن روغن و چربي هاي دور ريز در سيستم هاي زهکش و چاه است که موجب گرفتگي و بسته شدن راه خروج آب مي شود. از بهترين و کاربردي ترين چربي گيرهاي موجود در بازار مي توان به نوع چربيگير فايبرگلاس آن ها اشاره کرد. در ادامه به بررسي ويژگي هاي اين چربي گير مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

l7s_w2.jpg

کاربرد چربي گير

 از چربي گير فايبرگلاس براي جداسازي هر نوع چربي و روغن قبل از تخليه به چاه فاضلاب بهره مي گيرند، استفاده از اين دستگاه علاوه بر سادگي، هزينه بسيار پاييني را نيز به همراه دارد. معمولا چربي ها وزن سبک تري نسبت به پساب هاي فاضلابي دارند و در شرايط مناسب بر روي سطح آب قرار مي گيرند، به همين دليل حذف و جدا کردنشان بسيار راحت تر مي باشد. دستگاه  چربي گير اين کار را براي فاضلاب آشپزخانه ها انجام مي دهد و در صورت استفاده درست، بيش از 98 درصد روغن را از چاه فاضلاب حذف خواهد کرد.

مزيت هاي چربي گير فايبرگلاس

در حقيقت بهره گيري از فايبرگلاس در چربي گير باعث طول عمر بالا، استحکام و مقاوت بسيار عالي و همچنين سبک وزني آن شده است. از کارايي هاي ديگر چربي گير مي توان به نگه داشتن پساب روغن و کاهش دماي آن اشاره کرد. اين کاهش دما موجب حل نشدن چربي و آب در يکديگر مي شود و پروسه جدا کردن را آسان تر مي نمايد. خوب است بدانيد علاوه بر روغن، هر نوع پسماند جامد و پسماندهاي غذا نيز توسط اين دستگاه جدا خواهند شد و راه فاضلاب به هيچ عنوان مسدود نمي شود. محل نصب و تعبيه چربي گير در خارج از آشپرخانه و در داخل زمين مي باشد و قسمت انتهاي لوله ي خروجي در داخل فاضلاب به حالت شناور قرار مي گيرد، تا پساب چربي گيري شده را خارج کند.

ompd_w3.jpg

مزاياي مهم چربي گير فايبرگلاس عبارت است از:

  • امکان ساخت و مونتاژ در محل مورد نظر
  • امکان طراحي و توليد در اندازه هاي دلخواه
  • ايزولاسيون کامل و بدون بو
  • استحکام بسيار بالاي جداره و قابليت مدفون کردن
  • مقاومت و دوام بسيار عالي در برابر خوردگي و مواد شيميايي مختلف
  • نصب و انتقال آسان
  • امکان تغيير مکان و جابجايي محل نصب
  • داراي پوشش ضد اشعه ماورا بنفش
  • طول عمر بالا
  • بدون نياز به هيچ گونه عايق کاري و تعميرات احتمالي
  • داراي سبد آشغالگير
  • کاهش قابل توجه هزينه

کلام آخر

استفاده از چربي گيرها در ايران از دهه 60 رواج پيدا کرده است. امروزه نيز به دليل افزايش تعداد آشپزخانه هاي صنعتي، رستوران ها، قنادي ها و واحدهاي تهيه و توزيع مواد غذايي و توليد فاضلاب چرب، کارشناسان سازمان آب و فاضلاب پيشنهاد مي کنند، از دستگاه چربي گير فايبرگلاس استفاده کنيد، تا دچار مشکلاتي نظير بسته و مسدود شدن راه فاضلاب نشويد و از هزينه هاي اضافه جلوگيري کنيد.

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : چربی,گیر,فایبرگلاس, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 231 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 21:55

انتخاب لنت ترمز پژو از ميان برند­ها و کيفيت­هاي مختلف موجود در بازار مي­توانند گيج کننده به نظر برسد. با خريد لنت ترمز پژو تيگران مي­توانيد از تمامي‌مزيت‌هاي يک  محصول ايراني با کيفيت بهرمند شويد. لنت ترمز پژو تيگران توسط بهترين متخصصان ايراني براي جلب رضايت حداکثري شما عزيزان طراحي و ساخته شده است و با انتخاب اين لنت مي­توانيد از تمامي‌مزيت‌هاي يک لنت ترمز پژو با کيفيت بهره­ مند شويد. گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت سازنده­ي اين لنت ترمز با کيفيت محسوب مي­شود و اين شرکت از سابقه ه­اي درخشان در زمينه ­ي توليد قطعات مختلف خودرو از جمله لنت ترمز پژو برخوردار است. در اين مقاله قصد داريم تا دلايل مناسبي را براي خريد اين لنت ترمز پژو به شما ارائه دهيم.

لنت ترمز پژو تيگران

چرا لنت ترمز پژو تيگران از محبوبيّت بالايي در ميان مصرف کنندگان برخوردار است؟

ويژگي­هاي اين لنت ترمز پژو باعث شده تا اين لنت ترمز يکي از اولين انتخابهاي پژو سواران تبديل شود. اولين و مهم­ترين ويژگي اين لنت ترمز استفاده از تکنولوژي­هاي بروز و مواد با کيفيت در ساخت آن مي­باشد. شرکت سازنده ­ي اين لنت ترمز از بهترين و با کيفيت ترين مواد اوليه براي ساخت اين لنت ترمز با کيفيت استفاده کرده است تا علاوه بر افزايش عمر مفيد اين محصول، رضايت شما مصرف کنندگان عزيز نيز در اين زمينه جلب شود. همچنين، در فرآيند ساخت لنت ترمز تيگران از جديد­ترين تکنولوژي­هاي روز دنيا استفاده شده است تا عمر مفيد و کيفيّت اين قطعه از سيستم ترمز اتومبيل افزايش چشم­گيري پيدا کند. مهندسان اين شرکت با انجام آزمايشات مختلف در شرايط اقليمي‌و جغرافيايي مختلف ميزان بازده اين لنت ترمز پژو را سنجيده­ اند و اين اطمينان را به شما مي­دهند که در شرايط مختلف مي­توانيد به اين لنت ترمز با کيفيّت اعتماد نماييد. همچنين، اين لنت ترمز پژو به دليل ويژگي­هاي مناسبي که برخوردار است به شما اين امکان را مي­دهد تا از يک ترمز گيري نرم و سريع بهره­ مند شويد. تمامي‌اين نکات نشان دهنده­ي اين مطلب هستند که ايراني بودن يک محصول به نشانه­ ي بي کيفيت بودن آن نيست و شرکت­هايي همچون آريا فراز پارت به صورت شبانه روزي در تلاش هستند تا شما عزيزان از يک لنت ترمز پژو با کيفيت بهره­ مند شويد.

لنت ترمز پژو تيگران چه ويژگي­هايي دارد؟

مهندسان اين شرکت با امتحان کردن چندين ماده­ ي مختلف براي ساخت لقمه ­ي لنت ترمز پژو تيگران به فرمولي دست يافته ­اند که ميزان مقاومت فرسايشي بالايي دارد که اين مورد علاوه بر افزايش عمر مفيد لنت خودرو، اين امکان را فراهم مي­کند تا شما از يک ترمز گيري دقيق و با کيفيّت بهره ­مند شويد. همچنين، صفحه ­ي پشتي اين لنت ترمز پژو از بهترين آلياژهاي فلزي ساخته شده است تا اين قسمت از لنت خودرو از مقاومت بالايي برخوردار باشد و به همين دليل سازندگان اين محصول ايراني با کيفيت اين اطمينان را به شما مي­دهند که صفحه­ي پشتي اين لنت ترمز پژو در شرايط سخت دچار ترک و آسيب نگردد. بد نيست بدانيد که خوردگي ديسک ترمز خودرو از مشکلات شايع استفاده از لنت­هاي ترمز بي کيفيت محسوب مي­شود. لنت ترمز پژو تيگران از بهترين مواد ساخته شده است و از طراحي دقيقي برخوردار است. به همين دليل است که سازندگان اين لنت ترمز پژو به شما اين اطمينان را مي­دهند که با استفاده از لنت ترمز تيگران هيچ­گونه آسيبي به اين قسمت از سيستم ترمز شما وارد نخواهد شد و شما مي­توانيد با اطمينان کامل در مواقعي که به آن نياز داريد، بدون آن­که آسيبي به ديسک­هاي ترمز شما وارد گردد، اقدام به ترمز گيري نماييد. همچنين، اين لنت ترمز کاملاً بي­صدا مي­باشد و در هنگام ترمز گيري به دليل ضريب اصطکاک خاصي که دارد موجب داغ شدن بيش از حد ترمز­ها و ايجاد بوي نا­مطبوع نمي­شود.

لنت ترمز پژو تيگران

لنت ترمز پژو تيگران داراي ضمانت تعويض ? ماهه مي‌­باشد

 اين لنت ترمز پژو اوّلين و تنها لنت ترمز توليد شده در ايران مي­باشد که از گارانتي تعويض ? ماهه برخوردار است و به همين دليل خريداران لنت ترمز تيگران مي­توانند با خيالي آسوده اقدام به خريد اين لنت ترمز ايراني و با کيفيّت نمايند. چنانچه تا مدّت يک ماه از زمان خريد، اين لنت دچار ايراداتي از قبيل توليد صدا و يا دود شود اين شرکت بدون هيچ­گونه قيد و شرطي کالاي خود را با يک نمونه­ي بدون ايراد تعويض خواهد کرد. کارت گارانتي کتبي محصول در داخل هر جعبه از اين لنت ترمز پژو موجود مي­باشد و در هنگام خريد به مشتريان ارائه مي­گردد. وجود اين ضمانت نامه بر روي اين محصول با کيفيّت نشان دهنده­ي اين مسئله است که سازندگان اين لنت ترمز پژو از کيفيّت آن مطمئن هستند و به اين مسئله ايمان دارند که يک محصول با کيفيّت را به مشتريان ارائه مي­نمايند و سعي دارند تا از اين طريق خريداران اين لنت ترمز با کيفيّت را از خدمات ارائه شده راضي نگاه دارند. اين گونه خدمات شرکت توليد کننده­ي لنت ترمز پژو تيگران باعث شده است تا اعتماد عمومي‌بازار نسبت به اين محصول کاملاً ايراني جلب شود و اين محصول بتواند سهم مناسبي را از بازار فروش لنت­هاي ترمز را به خود اختصاص دهد. اميدوارم که از مطالب ارائه شده نهايت استفاده کرده باشيد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : چرا,باید,لنت,ترمز,پژو,تیگران,را,به,نمونه,های,خارجی,ترجیح,دهیم؟, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 211 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت: 5:13

ابهامات در تکنولوژي تشخيص چهره !

در حال حاضر ميليونها دوربين مداربسته نظارتي در فضاهاي عمومي در سرتاسر جهان وجود دارد؛ ابزاري که در کمتر از دو دهه توانايي هاي منحصر به فردي به دولت ها و پليس براي نظارت بر رفتار شهروندان داده است. در پشت اين لنزها، دوربين هاي مداربسته به روشي تغيير مي کنند که مردم اغلب به سختي از آنها آگاه هستند و دراين ميان حفظ حريم خصوصي شهروندان موضوعي است که بايد بيشتر به آن پرداخته شود.

در حال حاضر تشخيص چهره داغ ترين موضوع صنعت دوربين هاي مداربسته و سيستم هاي نظارت تصويري به حساب مي آيد. چرا که در تعدادي از شهرهاي جهان، در ايالات متحده آمريکا، چين، آلمان، سنگاپور و ديگر شهر هاي متروپل جهاني اين فناوري به شدت مورد استفاده قرار مي گيرد. پليس در اين کشورها استدلال مي کند که استفاده از چنين سيستم هايي به آنها اين امکان را داده است که اين فناوري را براي شناسايي تروريست هاي بالقوه و ساير مجرمان شناخته شده بکار گيرند. اما اين موضوع  همراه با نگراني هاي مختلف نيز هست. گسترده ترين انتظار مردم عادي حفظ حريم خصوصي و ناشناس ماندن در مکان هاي عمومي است – که عملا با چنين اقداماتي از سوي دولت ها با تعرض مستقيم روبرو مي شود. در حال حاضر ابهامات در تکنولوژي تشخيص چهره باعث شده است که بازنگري هاي زيادي در نحوه استفاده از آن صورت گيرد.

 

نواقص عملکرد دوربين هاي تشخيص چهره

سوال مهم بعدي اين است که اين سيستم هاي تشخيص چهره در حال حاضر تا چه اندازه به درستي کار مي کنند؟ تحقيقات نشان مي دهد که ميزان موفقيت اين دوربين ها در شناسايي چهره ها حتي تا ميزان 2? هم پايين مي آيد. همچنين اين فناوري در شناسايي افراد مختلف و خصوصا زنان پوست تيره بسيار کم دقت است و در نتيجه استفاده از چنين فناوري با اين همه نواقص آشکار، امکان تشديد تنش ها بين اقليت هاي قومي و پليس را  افزايش مي دهد. اين موضوع در کشورهايي مانند ايران و ديگر کشورهاي خاورميانه که اقليت هاي قومي و مذهبي زيادي در آنها سکونت دارند بيش از ديگر کشورها مهم جلوه مي کند.

همچنين اين مسئله مي تواند با يک موضوع بحث برانگيز ديگر، يعني به نحوه استفاده پليس از پايگاه داده هاي بسيار بزرگ و متمرکز از چهره هاي مردم عام دامن بزند. به طور معمول اين پايگاه داده هاي بزرگ شامل تصاويري از افراد بازداشت شده است که ممکن است هرگز به جرمي محکوم نشده باشند و بعيد به نظر مي رسد که کسي با جمع آوري اين داده ها رضايت داشته باشد. به همين دلايل استفاده از نرم افزار خودکار تشخيص چهره بسيار بحث برانگيز بوده  و تا زماني که اين فناوري به اطمينان بيشتري دست پيدا نکند، بايد در نحوه استفاده از آن تجديد نظر شود.

در همين حال و به دليل موضوعات و نگراني هايي که مطرح شده، در شهر سانفرانسيسکو در ايالات متحده استفاده از تشخيص چهره در سيستم هاي عمومي براي مدتي کوتاه ممنوع شده است. انتظار مي رود ساير شهرهاي جهان نيز از اين روش پيروي کنند تا مقرارت مشخصي در نحوه استفاده از اين تکنولوژي به تصويب پارلمان ها و ديگر نهادهاي قانون گذار برسد. ما هنوز نمي دانيم که اين تکنولوژي در ايران مورد استفاده گسترده قرار گرفته است يا نه ؟ سوال ديگر اين است که آيا برنامه خاصي در ميان سياسيون براي آينده در دستور کار است يا خير؟ به هر ترتيب اين نگراني يک موضوع جهاني است. ابهامات در تکنولوژي تشخيص چهره موضوعي است که در کشور ما نيز بايد از همين امروز به آن توجه ويژه شود.

اين تکنولوژي رضايت مندي شهروندان را کاهش مي دهد

در مورد چگونگي استفاده از فناوري تشخيص چهره در واقع اطلاعات دقيق و خاصي وجود ندارد. اين بدان معني است که به عموم مردم فرصتي داده نمي شود که با ضبط، تجزيه و تحليل و ذخيره تصاوير خود در پايگاه داده موافقت داشته باشند. به همين دليل با محروم کردن شهروندان از رضايت عمومي در زندگي، آنها را از انتخاب و کنترل استفاده از تصاوير خود محروم مي کنيم.

بيشتر بخوانيد:      تي وي تي 

دلايل نگراني از فناوري تشخيص چهره

 1. اشتباهات گسترده در محاسبات

مطالعات متعدد نشان داده است که الگوريتم هاي آموزش داده شده بر روي مجموعه داده هاي اين فناوري با اشتباهات گسترده روبرو است و در نتيجه افراد رنگين پوست، به ويژه زنان رنگين پوست را اشتباه شناسايي مي کند. چنين الگوريتمي به ويژه اگر منجر به دستگيري هاي غيرقانوني شود، يا اگر سازمان هاي دولتي و شرکت هاي خصوصي را به تبعيض عليه زنان و مردم از نژاد اقليت سوق دهد، به شدت نگران کننده خواهد بود.

2.  افزايش سوبرداشت هاي مقرضانه

افرادي که از نرم افزار تشخيص چهره استفاده مي کنند به اشتباه اعتقاد دارند که اين فناوري بدون خطا است و اين موضوع مي تواند منجر به تصميمات نادرست در سيستم ها و سازمان هاي نظارتي شود. کاملا واضح است که نتايج توليد شده توسط ماشين ها و فناوري هاي با چنين نواقصي نبايد نحوه رفتار آژانس هاي دولتي يا شرکت هاي خصوصي با افراد را تعيين کند. بر اساس يک اصل کاملا منطقي اپراتورهاي آموزش ديده انساني بايد کنترل معني داري بر اين تکنولوژي داشته باشند و براساس قانون تصميم بگيرند.

3. سو استفاده توسط گروه هاي مخفي دولتي

پايگاه هاي داده اي که حاوي تصاوير چهره ما هستند بايد زنگ هشدار را به صدا درآورند. اين موضوع حاکي از آن است که شرکت هاي خصوصي و آژانس هاي اجراي قانون تصاوير ما را براي ساختن ليست هاي مظنونين احتمالي بدون اطلاع و رضايت ما مي توانند اين اطالعات را به اشتراک بگذارند. اين تهديدي جدي براي حقوق فردي و آزادي هاي مدني ما است. امنيت اين پايگاه هاي داده و آسيب پذيري آنها در برابر عملکرد هکرها نيز باعث نگراني مضاعف خواهد شد. نگراني از فناوري تشخيص چهره در چنين موضوعاتي بيشتر شبيه فيلم ها هيجاني و هاليوودي مي شود اما بايد اين اخطار را به شما بدهيم که در واقعيت اين کار در حال انجام است و نظارت شديدي در آينده بر رفتار شما اعمال خواهد شد.

بيشتر بخوانيد:   هايک ويژن    نصب دوربين مدار بسته 

4. سو استفاده از تکنولوژي تشخيص چهره عليه اقشار ضعيف

براي نظارت بر جرايم احتمالي که در سطح شهرها رخ مي دهد مي توان از فناوري تشخيص چهره استفاده کرد. اما همچنين اين فناوري مي تواند به صورت انتخابي و با نيت هاي ديگر نيز به کار گرفته شود. به عنوان مثال براي شناسايي مهاجران و پناهندگان و يا حتي براي سرکوب کردن جناح هاي سياسي ديگر. همچنين دولت هايي که به نقض آشکارحقوق اقليت ها در کشورشان متهم هستند مي توانند از اين فناوري براي سرکوب بيشتر اين اقليت ها استفاده کنند.

بحث شديداً مورد نياز

با نگراني هاي فراوان در مورد فناوري تشخيص چهره ، ما به شدت به گفتگوي برجسته تري در مورد تأثير اين فناوري بر حقوق و آزادي هاي مدني نياز داريم. بدون تنظيم صحيح اين سيستم ها، ما مي توانيم دولت هاي پليسي را در کشورهاي مختلف دنيا ايجاد کنيم که در نهايت به از دست رفتن آزادي هاي اجتماعي و تشکيل دولت هاي سرکوب گر منتهي مي شود. فاشيسم با اين تکنولوژي يک قدم به جامعه جهاني نزديک تر مي شود.

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : ابهامات,در,تکنولوژی,تشخیص,چهره,!, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 268 تاريخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت: 23:06

تأثير ميدان مغناطيسي استاتيک بر محصول خرما

سلولهاي زنده داراي بارهاي الکتريکي هستند که توسط يون‌ها يا راديکال‌هاي آزاد اعمال مي‌شوند و به‌عنوان آهن‌ربا عمل مي‌کنند. اين آهنرباها مي‌توانند تحت تأثير يک ميدان مغناطيسي  قرار بگيرند ، که مي‌تواند الکترون‌هاي جفت نشده را جهت دهد. اعتقاد بر اين است که ميدان مغناطيسي با تأثير بر فرآيندهاي بيوشيميايي که شامل راديکال‌هاي آزاد هستند و با تحريک فعاليت پروتئين‌ها و آنزيم‌ها ، باعث زنده ماندن بذر شوند. مطالعات متعدد نشان مي‌دهد که ميدان مغناطيسي جذب يون‌ها را افزايش مي‌دهد و بنابراين ارزش غذايي را بهبود مي‌بخشد ، که ممکن است جايگزين خوبي براي درمان‌هاي شيميايي باشد. نهال‌هاي خرما براي ارزيابي اثر جذب عناصر ، تحت تأثير ميدان مغناطيسي استاتيک  با شدت‌جريان‌هاي مختلف قرار گرفتند . ميدان مغناطيسي استاتيک  يک مدار مغناطيسي است که براي توليد سه سطح شدت ميدان مغناطيسي (10 ، 50 و 100 ) تنظيم‌شده است. نهال‌ها براي دوره‌هاي مختلفي در معرض اين ميدان‌هاي مغناطيسي قرار گرفتند: 0 ، 30 ، 60 ، 180 ، 240 و 360 دقيقه. نمونه‌هاي برگ با استفاده از طيف‌سنجي پلاسماي القايي  براي عناصر (منيزيم ، کلسيم ، سديم ، فسفر ، پتاسيم ، آهن ، منگنز و روي) مورد تجزيه‌وتحليل شيميايي قرار گرفتند. نتايج نشان مي‌دهد که غلظت‌هاي Ca ، Mg ، Mn ، Fe ، Na ، K و Zn افزايش مي‌يابد ، درحالي‌که غلظت P با افزايش شدت ميدان مغناطيسي استاتيک  و مدت‌زمان قرار گرفتن در معرض کاهش مي‌يابد. ميدان مغناطيسي استاتيک به دليل تأثير مثبت بر عناصر اصلي گياه مانند Ca و Mg ، توانايي افزايش رشد را دارد ، اما بارهاي الکتريکي منفي بر روي گياهان ، جذب آنيون‌هايي مانند P را مهار مي‌کند. افزايش يون‌ها مي‌تواند ارزش غذايي نخل خرما را افزايش دهد پس درنتيجه مي‌توان نتيجه گرفت که آبياري مغناطيسي باعث افزايش ارزش غذايي خرما و افزايش محصول خرما را به دنبال دارد

درنتيجه ، تجمع يون‌ها توسط ميدان مغناطيسي در گياهان خرما تحت تأثير قرار  خواهد گرفت. ميدان مغناطيسي ممکن است نقش مهمي در ظرفيت جذب کاتيون‌ها داشته باشد و تأثير مثبتي برجذب مواد مغذي گياه داشته باشد که باعث افزايش ارزش غذايي محصولات خرما مي‌شود. آبياري مغناطيسي مي‌تواند يک روش اميدوارکننده براي بهبود کشاورزي باشد ، اما هنوز تحقيقات گسترده‌اي موردنياز است.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : تأثیر,میدان,مغناطیسی,استاتیک,بر,محصول,خرما, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 237 تاريخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت: 6:02

استفاده از کلاس آموزشي آنلاين مورد توجه و استقبال بسياري از مخاطبان در سراسر جهان قرار دارد. با استفاده از کلاس آنلاين، امکان دسترسي به آموزش‌هاي گوناگون، بدون محدوديت زمان و مکان، فراهم است. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي مزاياي کلاس آنلاين بپردازيم. پس براي پاسخ به سوالاتي مانند منظور از کلاس آنلاين چيست و چگونه کلاس آنلاين برگزار کنيم، با ما همراه باشيد.

کلاس آنلاين چيست؟

کلاس آنلاين يک محيط آموزشي است که محدوديت زماني و مکاني براي شرکت کنندگان آن وجود ندارد. در کلاس آنلاين به شرکت کنندگان، آموزش از راه دور ارائه مي‌شود و آن‌ها مي‌توانند در يک فضاي مجازي با هم تعامل داشته باشند. اين محيط آموزشي مي‌تواند يک کلاس آنلاين يک نفره يا چند نفره باشد.

کلاس مجازي يا کلاس آنلاين، بخشي از سيستم LMS) Leaing Management System) است. ال ام اس، در واقع پلتفرم‌هاي نرم افزاري براي ايجاد، مديريت و سازماندهي دوره‌هاي آموزشي آنلاين هستند که از بستر اينترنت استفاده مي‌کنند تا بين دانش آموزان و موسسات آموزشي ارتباط برقرار کنند. هدف از LMS بالا بردن قابليت هاي يادگيري است که توسط عموم هم به راحتي قابل دسترس و استفاده باشد.

براي برگزاري کلاس آنلاين مي توانيد به پلتفرم برگزاري کلاس آنلاين ايلرنو (eleao.ir) مراجعه کنيد.

انواع کلاس آنلاين چيست؟

افراد شرکت کننده در کلاس آنلاين، معمولا دانش آموزان و مدرسان هستند. کلاس‌هاي آنلاين به دو دسته کلاس آنلاين بدون نظارت و کلاس آنلاين با نظارت تقسيم مي‌شود که در ادامه به بررسي و مقايسه اين دو نوع کلاس آنلاين خواهيم پرداخت.

کلاس آنلاين بدون نظارت مدرس يا ويدئوهاي آموزشي

در اين کلاس‌ها دانش آموزان بدون حضور و کمک مدرس به يادگيري مواد آموزشي مي‌پردازند. مطالب آموزشي، معمولا در قالب يک پاورپوينت يا ويدئو، به دانش آموزان ارائه مي‌شود. اين شيوه، يک دوره آموزشي الکترونيک خصوصي است که مي‌تواند آزمون‌هاي آنلاين خودکار هم داشته باشد. در کلاس آنلاين بدون نظارت، مدرس، تنها يادگيري دانش آموزان را ارزيابي مي‌کند و گاهي اوقات اصلا مدرسي وجود ندارد.

کلاس آنلاين با حضور و نظارت مدرس يا کلاس زنده

در اين نوع کلاس آنلاين، مطالب آموزشي در زمان خاصي به صورت آنلاين، ارائه مي‌شود. فراگيران نيز به وسيله يک برنامه ويدئو کنفرانس در کلاس حضور دارند. همچنين، امکان تعامل مدرس و دانش آموز در کلاس درس به راحتي فراهم است. اين نوع کلاس آنلاين، به دليل اينکه تحت رهبري و نظارت مدرس قرار دارد، به کلاس سنتي شبيه‌تر است.

براي شرکت در کلاس آنلاين به چه ابزارهايي نياز داريد؟

ابزارهاي لازم براي شرکت در کلاس آنلاين

  • کامپيوتر روميزي، لپ تاپ، تبلت يا گوشي موبايل
  • اينترنت با سرعت مناسب و پهناي باند بالا
  • استفاده از آخرين نسخه مرورگرهايي مانند کروم يا فايرفاکس
  • هدست يا اسپيکر و ميکروفون براي مکامه صوتي با مدرس

مزاياي استفاده از کلاس آنلاين چيست؟

  • با استفاده از کلاس آنلاين در وقت و هزينه صرفه‌جويي مي‌شود.
  • امکان دسترسي به کلاس‌هاي آموزشي از طريق اينترنت و بدون محدوديت مکاني وجود دارد.
  • در کلاس آنلاين، امکان ضبط جلسات کلاس درس و مشاهده مجدد آن‌ها، از طريق نرم افزارهايي مانند LMS وجود دارد.
  • امکان بهره‌مندي از بهترين و باتجربه‌ترين مدرسان
  • عدم نياز به امکانات کلاس فيزيکي، مانند ميز، صندلي و ساير تجهيزات آموزشي
  • کيفيت خوب صدا و تصوير استاد و مطالب آموزشي
  • امکان به اشتراک گذاشتن اسلايدهاي آموزشي، فايل‌هاي pdf، ويدئوهاي آموزشي و… به صورت همزمان
  • فراهم بودن امکان نظارت خانواده‌ها بر روند تدريس مدرسين
  • امکان استفاده دانش آموزان از امکانات کلاس آنلاين، بدون محدوديت مکاني
  • استفاده از ابزارهاي الکترونيک در فرايند يادگيري، با ويژگي تعاملي بودن و جلب توجه بيشتر دانش آموزان، بازدهي بيشتري دارد.
  • با استفاده از کلاس آنلاين، براي تمرکز روي موضوع مورد نظر خود، قدرت انتخاب بيشتري خواهيد داشت.
  • حضور در کلاس آنلاين با انعطاف پذيري بيشتري همراه است و شما مي‌توانيد براي ساير فعاليت‌هاي خود راحت‌تر برنامه‌ريزي کنيد.
  • استفاده از کلاس آنلاين، براي شما اين امکان را فراهم مي‌کند که محيط آموزش را آنطور که راحت هستيد انتخاب کنيد.
  • معمولا در آموزش‌هاي الکترونيک و کلاس آنلاين، فراگيران اعتماد به نفس بيشتري براي برقراري ارتباط با يکديگر و همچنين تعامل با اساتيد خواهند داشت.
  • امکان استفاده از کلاس آنلاين در تمام روزهاي هفته و ساعات شبانه روز و همچنين با امکان دوري از عوامل استرس‌زا مانند ترافيک، به راحتي فراهم است.
  • در کلاس آنلاين، سرعت مطالعه به فراگير يا دانشجو بستگي دارد و راحت‌تر مي‌تواند از اطلاعات به روز شده استفاده کند.
  • استفاده از کلاس آنلاين براي افراد شاغل بسيار مفيد است چون به راحتي مي‌توانند فيلم ضبط شده کلاس را مشاهده کنند.
  • در کلاس آنلاين با امکان استفاده از امکانات مولتي مديا (چند رسانه‌اي)، مطالب بهتر در ذهن دانشجويان تثبيت مي‌شود.
  • در اين دوره‌ها، امکان گرفتن آزمون و پرسش (کوئيز)، توسط استاد وجود دارد. به اين صورت که در کلاس آنلاين،
  • استاد سوالات چهار گزينه‌اي مطرح مي‌کند و براي پاسخ به آن‌ها نيز وقت مشخصي را در نظر مي‌گيرد.
  • کلاس آنلاين، معمولا رابط کاربري مناسبي دارد و نسبت به کلاس‌هاي حضوري چندان خسته کننده نيست.

معايب استفاده از کلاس‌ آنلاين چيست؟

    • اما مشکلات برگزاري کلاس هاي آنلاين چيست؟ کلاس آنلاين، علاوه بر مزايايي که بيان کرديم، مي‌تواند معايبي هم داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهيم کرد.
    • تفاوت در ميزان دسترسي: افرادي که از اينترنت پرسرعت برخوردار نيستند يا امکانات سخت‌افزاري مناسبي ندارند، ممکن است براي دسترسي به کلاس آنلاين با مشکل مواجه شوند. بنابراين در ميزان دسترسي افراد به کلاس آنلاين تفاوت وجود دارد.
    • عدم امکان تعامل چهره به چهره: در کلاس آنلاين امکان تعامل با استاد و ساير همکلاسي‌ها به صورت مستقيم چهره به چهره وجود ندارد. اين ويژگي براي علاقه‌مندان به حضور در کلاس‌هاي فيزيکي چندان مناسب نيست.
    • شرکت نکردن دانش آموزان در کلاس به دليل عدم آشنايي با مباحث فناوري اطلاعات: عده‌اي از فراگيران در کلاس‌ آنلاين شرکت نمي‌کنند، آن‌ها تصور مي‌کنند استفاده از اين کلاس‌ها تنها براي افرادي مناسب است که با مباحث فناوري اطلاعات و سيستم آموزش آنلاين آشنا هستند.

منبع: پلتفرم برگزاري کلاس آنلاين ايلرنو (eleao.ir)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : کلاس,آنلاین,چیست؟,مزایا,و,معایب,کلاس,آنلاین, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 238 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 17:02

اقامت بلند مدت ترکيه را چگونه بگيريم

اقامت بلند مدت ترکيه را چگونه بگيريم؟ از آن جايي که کشور ترکيه به ايران از لحاظ فرهنگي نزديک است، بسياري از ايرانيان به دنبال مهاجرت به اين کشور هستند. اين کشور از نظر مسافتي نيز به ايران نزديک بوده و اين دليل هم يکي از دلايل علاقمندي ايرانيان به دريافت اقامت بلند مدت در کشور ترکيه به شمار ميرود زيرا به دليل نزديکي به راحتي ميتوانند به ايران سفر کنند و در رفت و آمد باشند. در ادامه به سوال اقامت بلند مدت ترکيه را چگونه بگيريم پاسخ داده شده و شرايط و مدارک لازم براي گرفتن آن ذکر شده است.

براي اخذ اقامت بلند مدت ترکيه و يا همان اقامت دائم در ابتدا لازم است بدانيد که اين کار به صورت يک مرحلهاي انجام نميشود، از اين رو براي دريافت اقامت دائم نياز به گذشتن از چند مرحله وجود دارد. براي اخذ اقامت بلند مدت ترکيه در شروع کار لازم است ابتدا اقامت يک ساله را به دست آوريد و به مدت 5 سال بدون وقفه در ترکيه ساکن باشيد تا بتوانيد براي اقامت دائم ترکيه درخواست بدهيد. در ادامه شرايط لازم براي اخذ اقامت بلند مدت ترکيه براي فردي که به دنبال دريافت اقامت دائم در اين کشور است، آورده شده است:

  • بايد توان مالي خود را براي اداره هزينههاي زندگي ثابت کند.
  • نامه عدم سوء پيشينه در حداقل سه سال گذشته که در ترکيه اقامت داشته است را ارائه دهد.
  • در سه سال گذشتهي اقامت در ترکيه از کمکهاي اجتماعي براي هزينههاي زندگي خود استفاده نکرده باشد.
  • به قوانين ترکيه پايبند بوده باشد و موجب تهديد امنيت ملي ترکيه نشده باشد.
  • اگر سن فرد بين 18 تا 65 سال است، بيمه معتبر پزشکي در کشور ترکيه داشته باشد.
  • به مدت 5 سال به صورت متوالي و يا 8 سال به صورت نامتوالي در ترکيه اقامت داشته باشد.

براي اخذ اقامت بلند مدت ترکيه چه مدارکي مورد نياز است؟

ما قصد داريم در اين مقاله به سوال اقامت بلند مدت ترکيه را چگونه بگيريم، پاسخ مناسبي ارائه دهيم. پس از اين که براي اخذ اقامت بلند مدت ترکيه واجد شرايط محسوب شديد، لازم است مدارکي را به اداره مهارجت ترکيه تحويل دهيد. اين مدارک شامل موارد زير است:

  • مدارکي در رابطه با اقامتهاي قبلي
  • تکميل فرم اخذ اقامت بلند مدت ترکيه
  • اصل گذرنامه به همراه کپي
  • اسناد مرتبط به سفرهاي خارج از ترکيه
  • اسناد تمکن مالي
  • 4 قطعه عکس پاسپورتي
  • بيمه درماني معتبر
  • فرم گزارش پليس محلي ترکيه

مدارک گفته شده در بسياري از مواقع از طرف اداره مهاجرت ترکيه کافي است ولي ممکن است اين اداره از فرد مدارک ديگري را نيز طلب کند و فرد نيز موظف به ارائه هر نوع مدرکي است که اداره مهاجرت ترکيه درخواست کرده باشد.

نکاتي که در رابطه با اخذ اقامت بلند مدت ترکيه بايد به آن توجه داشته باشيد

نکاتي در رابطه با سوال اقامت بلند مدت ترکيه را چگونه بيگريم وجود دارد که به آن اشاره خواهيم کرد. افرادي که در اين کشور پناهنده شده باشند قادر به دريافت اقامت دائم ترکيه نيستند. از اين رو روش پناهندگي نميتواند منجر به دست يافتن اقامت دائم ترکيه شود و لازم است از ديگر روشها براي دريافت اقامت دائم ترکيه استفاده کنيد.

نکته ديگري که لازم است در حين اقدام براي اقامت بلند مدت ترکيه به آن توجه داشته باشيد اين است که اگر براي تحصيل در ترکيه اقامت داريد، در زمان دريافت اقامت دائم، تنها نصف سالهاي تحصيل شما حساب ميشود، يعني اگر براي کارشناسي ارشد در دانشگاههاي ترکيه اپلاي کرده باشيد و 2 سال مشغول به تحصيل در اين کشور بوده باشيد، تنها يک سال آن در نظر گرفته ميشود.

اگر به کمک خريد خانه در ترکيه و يا سرمايهگذاري و سپردهگذاري بانکي اقدام به دريافت اقامت دائم کردهايد، در کمتر از 3 ماه ميتوانيد پاسپورت ترکيه را دريافت نماييد. ولي لازم است خانه خريداري شده در مدت 3 سال فروش نرفته و سپرده سرمايهگذاري شده در مدت 5 سال از کشور ترکيه خارج نشود تا بتوانيد اقامت دائم اين کشور را دريافت نماييد. خوب است بدانيد که در مدت سه سال گفته شده خانه خريداري شده را ميتوانيد اجاره دهيد. گفتني است ارزش ملک خريداري شده حداقل بايد 250 هزار دلار و سپردهگذاري بانکي بايد 500 هزار دلار باشد.

دريافت ويزاي کاري نيز از ديگر روشهايي است که به کمک آن ميتوان اقامت دائم ترکيه را دريافت کرد ولي اين مورد نيز داراي نکاتي است که بايد به آن توجه داشته باشيد. اگر براي کار در يک شرکت به ترکيه آمدهايد، بايد به صورت رسمي در اين شرکت استخدام شده باشيد. شرايط شرکت نيز بايد به صورتي باشد که در ازاي هر فرد خارجي، 5 فرد ترک را استخدام کرده باشد و براي آنها بيمه نيز رد کرده باشد.

اگر ميخواهيد شرکت خودتان را در ترکيه ثبت کنيد، بايد سرمايهاي به ارزش 100 هزار لير داشته باشيد و 5 فرد ترک را چه به صورت رسمي و چه به صورت غير رسمي استخدام کرده باشيد تا بتوانيد براي خود درخواست اقامت را بدهيد. پس از گذشت 5 سال از زماني که شرکت خود را ثبت کرديد، ميتوانيد به دنبال اخذ اقامت بلند مدت ترکيه برويد.

اخذ اقامت بلند مدت ترکيه داراي چه مزايايي است؟

دريافت اقامت بلند مدت ترکيه داراي تمامي مزايايي است که کشور ترکيه براي شهروندان خود در نظر گرفته است زيرا فردي که اقامت دائم ترکيه را دريافت ميکند به شهروند اين کشور تبديل ميشود.  برخي از مزايايي که کشور ترکيه براي شهروندانش در نظر گرفته است ميتوان به دريافت وام با کمترين تسهيلات، معاف شدن از پرداخت هزينههاي گمرکي برخي از کالاها، باز کردن حساب ارزي دلار، دارا بودن حق راي، خريد خانه و خودرو با اقساط بلند مدت، سفر کردن به بيشتر از 105 کشور بدون نياز به دريافت ويزا و استفاده از خدمات آموزشي کشور ترکيه به صورت رايگان اشاره کرد.

در مقاله اقامت بلند مدت ترکيه را چگونه بگيريم بيان کرديم

اگر به دنبال مهاجرت از ايران و اقامت در کشور ترکيه هستيد، بهتر است به کمک يکي از روشهايي که بيشتر مناسب شرايط شماست، به دنبال اخذ اقامت بلند مدت ترکيه باشيد. از آن جايي که کشور ترکيه با کشورهاي بسياري ارتباط دارد و جز اتحاديه اروپا نيز محسوب ميشود، يکي از بهترين کشورها براي مهاجرت است. شهروند ترکيه قادر به مسافرت به بيش از 105 کشور بدون نياز به ويزاست که همين امر نشاندهنده ارزش بالاي پاسپورت اين کشور است.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : اقامت,بلند,مدت,ترکیه,را,چگونه,بگیریم, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 246 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 5:09

&

جزوه فصل دوم زبان یازدهم


  • جزوه فصل دوم زبان یازدهم

    جزوه‌ زبان انگلیسی یازدهم فصل دوم ( گرامر ، واژگان ، درک مطلب )

    جزوه فصل دو زبان یازدهم

    دانلود از سرور های قدرتمند نمره پلاس

    جزوه‌ زبان انگلیسی یازدهم فصل دوم ( گرامر ، واژگان ، درک مطلب )

    امروز یک جزوه بسیار عالی از زبان انگلیسی یازدهم فصل دوم آماده کرده ایم . در این جزوه گزامر زبان یازدهم فصل دوم اماده شده است . همچنین واژگان و درک مطلب نیز در این جزوه وجود دارد که شما میتوانید در ادامه مطلب جزوه زبان یازدهم فصل دوم را دریافت نمایید .

    دانلود در ادامه مطلب ….

    برای دریافت جزوه‌ زبان انگلیسی یازدهم فصل دوم ( گرامر ، واژگان ، درک مطلب ) روی لینک زیر کلیک نمایید

    لینک های دانلود

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : جزوه,فصل,دوم,زبان,یازدهم, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 224 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت: 15:29

سئو (لنگرSEO) چرا؟ چطور؟ چگونه؟

اصول سئو از جمله ويژگي هايي که برخي سايت ها را بارز مي کند سئو است که اصطلاحي کاربردي مي باشد. اما به راستي سئو چه چيزي است و چرا براي سايت هاي يک ويژگي پايه اي است.

Search Engine Optimization يا همان SEO، را اگر بتوان به زبان ساده معني کرد اين است که مي خواهيم سايت را  براي موتورهاي جست و جو بهينه کنيم. اين دگرگوني هاي راهبردي  روشي است که موتورهاي جست و جو نگاه مثبت تري به سايت داشته باشند. به زبان ساده باعث مي شود نگاه مثبت تري وجود داشته باشد که رشد بازديد را به همراه دارد. با اين کار هنگام جست و جو عنوان هاي مربوط به سايت، در جايگاه بالاتري قرار مي گيرد. اين يعني بازديد بيشتر، افزايش ترافيک سايت، فروش بيشتر و موفقيتي بزرگ براي صاحبان سايت. البته بايد يادآور شد که بدست آوردن اين موفقيت امري زمان بر خواهد بود و به برنامه ريزي بلند مدت نياز خواد داشت. بهينه سازي سايت يک فرآيند بلند مدت است.شما بايد در اين راه سرمايه گذاري و از مشاوران با هوش بهره ببريد. هرگز در کوتاه مدت انتظار معجزه نداشته باشيد.

اصول سئو بر چهار پايه مهم استوار است

  • سئو خارجي (Off Page SEO)
  • سئو داخلي  (On Page SEO)
  • سئو کلاه سفيد (White Hat)
  • سئو کلاه سياه (Black Hat)

البته به جز بخش هاي معرفي شده، بخش هاي ديگري مثل مفاهيم آناليز منفي،  آناليز تکنيک هاي بهينه سازي موتور جستجو، استراتژي نام دامنه و هاست، استراتژي URL، پردازش کردن متن هاي داخلي سايت، بهينه سازي لينک هاي ورودي، بهينه سازي محتوا و ... حائز اهميت هستند و در بهبود سايت نقش کليدي ايفا مي کنند.

تفاوت SEO و SEM

بسياري از افراد به اشتباه SEM و SEO را يکسان تلقي مي کنند؛ در اين قسمت مي خواهيم به توضيح مختصري در رابطه با SEM بپردازيم.

SEM (Search Engine Marketing) همانگونه که از اسمش هويدا است، نوعي بازاريابي با موتورهاي جست و جوگر است و در حقيقت SEO بخشي از SEM است. هر اقدام و مرحله اي که موجب افزايش ديده شدن سايت توسط افراد و جذب مشتري شود به حيطه SEM مربوط است. هر دو اين موارد امري مهم و اساسي براي يک سايت بهينه محسوب مي شوند. در اصل تفاوت اصلي اين دو در کاربري سايت مي باشد. SEO به بهبود سايت مي پردازد و SEM مستقيما به افزايش ترافيک و افزايش بازديدکنندگان سايت مورد نظر مي پردازد؛ اما هرگز اين دو از يکديگر متمايز نيستند و وجود هر دو براي يک سايت لازم است.

هدف سئو

هدف سئو اين است که بتوانيم بازديد بيشتري را به سايت آورده و مشتري بيشتري داشت. چه چيزي بهتر از يک ديد بلند مدت که بتواند درآمد شما را افزايش دهد و به کسب و کار شما رونق ببخشد؟! امروزه بازار بخش جدايي ناپذيري به نام اينترنت و فضاي مجازي دارد. انگار هر کسي که اين فضا را دست کم بگيرد در واقع ورشکستگي اش را رقم زده است. اگر بخواهيد يک سايت به صورت پايه اي سئو شود دست کم شش ماه تا يک سال زمان مي برد.

آموزش سئو

آموزش سئو مقدماتي يکي از پايه اي ترين و اصولي ترين مفاهيمي است که براي ورود به دنياي سئو، واجب است. دوره هاي مجازي و حضوري بسياري براي آموزش مفاهيم اوليه سئو، کتاب هاي متنوع و ... در بازار موجود است؛ اما پيشنهاد ما به شما در مرحله اول، خواندن مقالاتي که بر اساس سئو نوشته شده اند و يا مقالات مربوط به آشنايي اوليه با سئو است که مي تواند تا حد بسياري شما را از رقباي خود جلو بياندازد و موفقيت شما را در بازار کار افزايش دهد و خلاقيت شما را در امر سئو ارتقا دهد.

مشاور سئو

پيش از گفتن مطالب در رابطه با مشاور سئو بايد بدانيم مشاور سئو کيست و حيطه اختيارات و وظايف مشاور سئو به چه ساختاري وجود دارد؟

براي بالا بردن سايت در رنکينگ و موتور جست و جوگر گوگل، رعايت قوانين سئو (اعم از سئو محتوايي، داخلي و خارجي و ... ) در هر سايت اينترنتي نياز به شخصي دارد تا رعايت قوانين سئو (اعم از کپي رايت، الگوريتم ها و ...) را بررسي کند و وضعيت آن را بهبود بخشد؛ به همين منظور يک مشاوره سئو که آشنايي کامل با قوانين دارد، بايد در کنار گروهي از طراحان و يا مديران سايت به کارش بپردازد تا سايت به اصطلاح بالا بيايد (در رنک بالاي جست و جو قرار بگيرد).

بخشي از دانش يک مشاور سئو (سئوکار) شامل:

  • آشنايي کامل به سئو کلاه خاکستري و سئو کلاه سفيد و سئو کلاه سياه
  • آشنايي به پلاگين هاي سئو
  • تسلط بر کنسول گوگل
  • بررسي کلمات کليدي سايت و بازيابي مجدد آن ها
  • تسلط بر کدهاي HTML
  • توانايي آناليز سئو سايت
  • توانايي رفع انواع پنالتي هاي گوگل
  • توانايي راه انداختن يک استراتزي مناسب براي سايت
  • آشنايي با وظايف وبمسترينگ و ...

درآمد مشاوران سئو، در ايران، متوسط رو به بالا مي باشد. البته در صورتي که شما بتوانيد مهارت هاي خود را افزايش دهيد و در کار خود تخصص و تجربه کافي را کسب نماييد، مي توانيد با داشتن نمونه هاي موفق از سايت هاي سئو شده توسط خودتان و پروژه هاي اصولي، به درآمد بالاتري برسيد.

خدمات سئو

در نهايت پس از سئو سازي کامل سايت  و خدمات سئو، ويژگي هاي بي نظيري در ساختار سايت و رتبه بندي آن در گوگل به وجود مي آيد از جمله، افزايش ترافيک سايت، افزايش مشتري هاي سايت، پيشي گرفتن از ساير رقبا، هزينه به صرفه تر نسبت به تبليغات سنتي، ارتقاي اعتبار و جلب اعتماد بيشتر در حوزه کاري، افزايش داده (استفاده از ابزارهاي سئو در بدست آوردن بيشتر جست و جو و در نتيجه افزايش فروش)، بالا بردن جذب ورودي، عدم نياز به هر گونه تبليغ ديگري در گوگل و يا ساير روش هاي تبليغاتي، بهينه سازي و افزايش سرعت سايت (صبر کمتر مشتري براي ديدن صفحه هاي مورد نياز) و ... تنها بخش کوچکي از مزاياي سئو و شرايط ايده آلي است که سئو سازي سايت، براي شما به ارمغان مي آورد. در نتيجه هر چه سريع تر براي بهبود سايت خود اقدام کنيد و يا خودتان به عنوان يک متخصص و مشاور سئو، وارد بازار کار شويد.

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : سئو,(SEO),چرا؟,چطور؟,چگونه؟, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 232 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 6:01

محصولات مراقبتي فوراورا گرين

با فرمول قدرتمندي که براي مرطوب سازي و مرطوب سازي پوست طراحي شده است ، از سر تا پا پوست خود را تغذيه کنيد. ما آلوئه ورا را با ساير مواد پيشرفته طبيعي و علمي ترکيب کرده و فرمول هاي قدرت م thatثر ايجاد کرده ايم. شما برنامه روزانه خود را بر اساس نوع پوست و نيازهاي خاص خود براي نتيجه گيري تنظيم مي کنيد که زيبايي و ظاهر بالايي مي دهد.

محصولات مراقبت از پوست همان متن متنوع و گسترده اي است که حتي دوستاني که محصولات مراقبت از پوست "حرفه اي" مي سازند ، گاهي در اين آشپزخانه اشتباه گرفته مي شوند. اگر مي خواهيد بپذيريد که اگر محصول مناسب است ، اگر کاملاً مناسب است ، بايد به مواد موجود در محصولات ، سازگار با پوست و ... نيز نگاه کنيد. با ما همراه باشيد ، اين مقاله به شما مي گويد که براي خريد محصولات مراقبت از پوست براي تصميم گيري ايمن و آگاهانه بايد چه مواردي را در نظر بگيريد.

خريد محصولات بهداشتي و مراقبتي و انتخاب مارک هاي مناسب يکي از مهمترين تصميمات شماست ، تصويري که اگر سلامتي شما خوب نباشد ، همراه با زيبايي نيز تحت تأثير قرار مي گيرد. دانستن ترکيبات اين محصولات و عادت هاي مناسب به شما کمک مي کند پوستي جوان و شاداب داشته باشيد. قبل از خريد محصولات بهداشتي ، توصيه مي کنيد به موارد زير توجه داشته باشيد:

نوع پوست خود را بشناسيد. شما اين محصولات را براي پوست خود درست مي کنيد ، بنابراين قبل از هر چيز بايد بدانيد که چه نوع پوستي داريد. چربي؟ خشک؟ يا معمولي؟

مشکلات پوستي خود را بشناسيد. براي تهيه محصولي که به درمان آن کمک مي کند ، به مشکلاتي که ممکن است براي پوست شما ايجاد شود (مانند جوش هاي سرسياه ، چين و چروک و ...) توجه کنيد. برخي از محصولات ممکن است باعث تحريک پوست يا خارش شوند ، به خصوص اگر پوست حساسي داريد.

مراقب وسايل خود باشيد. ليست مواد تشکيل دهنده را بخوانيد و مطمئن شويد که هيچ آلرژي نداريد.

بودجه مشخصي را براي خريد اين محصولات در نظر بگيريد. محصولات مراقبت از زيبايي و زيبايي به همان اندازه که لازم است ، اما براي گرفتن نتيجه صحيح نيازي به هدر دادن پول نيست. بدانيد که اگر مي خواهيد به شما در تصميم گيري بهتر کمک کنند ، خريد کنيد.

محصول مناسب را انتخاب کنيد

وقتي قصد داريد براي اولين بار محصولي درست کنيد ، کمترين مقدار را انتخاب کنيد و هنگام مصرف آن را روي صورت خود امتحان نکنيد. محصول را روي قسمتهاي ديگر پوست امتحان کنيد و اگر مشکلي براي پوست ندارد ، در صورت مصرف آن.

يک لايه خامه انتخاب کنيد

لايه بردارها يکي از مغزهاي اصلي خود را حفظ مي کنند. آنها باعث جوان سازي پوست و استفاده از قدرت طبيعي بدن براي بازسازي پوست مي شوند. لايه بردارها دو نوع اصلي دارند ، از جمله کرم هاي ميکرودرم ابريژن و پاک کننده هاي اسيد گليکوليک. لايه هر دو نوع لايه بردار به از بين بردن لايه خارجي پوست و سلولهاي مرده کمک مي کند. اين امر به ظاهر شدن پوست جديد و جوان کمک مي کند و روند ساخت سلول هاي پوستي را بهبود مي بخشد. بهتر است پوست خشک ، کرم هاي ميکرودرم ابريژن و افرادي با پوست چرب يا کوتاه ، از اسيدهاي گليکوليک استفاده شود.

از بين اسيدهاي آلفا هيدروکسي (AHA) موجود ، اسيدهاي گليکوليک بيشترين تأثير را دارند زيرا از نظر اندازه مولکولي کوچکتر هستند و به راحتي به پوست نفوذ مي کنند. وقتي محصولي از اسيد گليکوليک استفاده مي کند ، مطمئن شويد که بيش از 10? از آن محافظت نمي کنيد. غلظت هاي بالاتر بايد با اجازه پزشک متخصص پوست انجام شود ، اما اگر به راحتي استفاده شود حداکثر 10? است.

براي کرم هاي ميکرودرمابر سعي کنيد آنهايي را که حاوي مواد معدني هستند خريداري کنيد. همچنين توجه داشته باشيد که اين محصولات شامل روغن هاي درماني مانند روغن جوجوبا و کره شي است. پس از استفاده از کرم هاي ميکرودرمابراشن ، از ضد آفتاب مناسب پوست استفاده کنيد.

انتخاب محصولات زيبايي فوراورا گرين

کلاژن پوست به طور طبيعي با افزايش سن کاهش مي يابد و هيچ قرص يا دارويي براي پاداش دادن وجود ندارد. خوشبختانه ، يک روش خوب براي تسريع در توليد اين ماده پوستي با ارزش براي کمک به پپتيدها وجود دارد.

 

وقتي کلاژن خارج از گچ است ، پپتيدهاي محافظ خاصي آزاد مي شوند. با اين کار پيامي به پوست ارسال مي شود که کلاژن آسيب ديده و نياز به بازسازي دارد. افزودن مستقيم پپتيدها به پوست باعث از دست رفتن کلاژن در پوست و توليد بيشتر در صورت کند شدن مي شود.

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : محصولات,مراقبتی,فوراورا,گرین, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 239 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 14:10

دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشکي سن پترزبورگ

امروز ميخواهيم نگاهي به يکي از بهترين دانشگاه هاي روسيه در زمينه تحصيلات عاليه داشته باشيم يعني دانشگاه پاولوف روسيه . اين دانشگاه که در ماه سپتامبر سال 1897 تاسيس شده است، يک موسسه وقف شده براي تحصيلات عاليه عمومي ميباشد که واقع شده در محيط شهري کلان شهر بزرگ سن پترزبورگ ( که حدود پنج ميليون نفر جمعيت دارد) است.

اين دانشگاه يک سنت قديمي و پر افتخار در تربيت دانشجويان روسي و بين المللي دارد. بيش تر از 35000 فيزيک دان از اين  دانشگاه فارق التحصيل شده اند. از زمان آغاز برنامه قبول دانش جويان بين المللي در 1947 ، بيشتر از 3500 فارق التحصيل بين المللي از بيش از 50 کشور در سراسر جهان موجود است. در حال حاضر نيز پنج هزار دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيل ميباشند.

 در ابتدا اين دانشگاه به عنوان موسسه پزشکي براي زنان تاسيس شد که در ابتدا فقط زنان را به عنوان دانشجو ميپذيرفت ولي امروزه مردان هم ميتوانند در اين دانشگاه تحصيل کنند . اين اولين موسسه در روسيه و اروپا بود که براي زنان فرصتي فراهم ميکرد تا به تحصيلات عاليه بپردازند.

اين دانشگاه در 1936 نام اولين موسسه پزشکي را به افتخار برنده جايزه نوبل، ايوان پاولو را بر خود گذاشت. در سال 1994 اين موسسه به عنوان دانشگاه پزشکي شناخته شد و نام دانشگاه دولتي پزشکي پاولوف سن پتزبورگ را دريافت کرد. اين دانشگاه تنها دانشگاهي است که درمانگاهي پلي کلينيک در محدوده خود دارد که سالگرد 180 سالگي اين درمانگاه  را در سال 2015 جشن گرفت. اين دانشگاه به طور قابل توجهي به رشد علم پزشکي و خدمات بهداشتي در روسيه کمک کرده است.

دانشکده ها و کارکنان

اين دانشگاه داراي 112 گروه آموزشي تقسيم شده در يازده دانشکده ميباشد که شامل دانشکده هاي پزشکي، دندانپزشکي، پزشکي ورزشي، فرهنگ تطبيقي تربيت بدني، اطفال، روانشناسي باليني، دانشجوهاي خارجي، مدرسه تحصيلات عاليه پرستاري، تحصيلات پس از فارق التحصيلي، تحصيلات پيش دانشگاهي ميباشد. اين دانشگاه نرخ خوبي از کارمندان دانشکده خوب آموزش ديده شده و بسيار تحصيل کرده مجهز به تکنولوژي مدرن فراهم ميکند. هم چنين به حد کافي اعضاي غير متخصص فراهم ميکند تا محيطي خود آموز براي دانشجويان فراهم آورد.

ny1s_x2.jpg

روش تدريس

در اين دانشگاه تدريس به زبان انگليسي انجام ميشود و اين دانشگاه معتقد به روش تدريس تطبيقي منحصر به فرد است که مبتني بر ترکيبي از بهترين سنت هاي آموزشي پزشکي روسيه با روش هاي سيستم آموزش غربي است. اين دانشگاه به عنوان محلي براي آموزش متخصصين در سراسر دنيا شناخته شده است. آموزش در اين دانشگاه مبتني بر مفهوم سيستم چند مرحله اي تربيت متخصصين در برنامه هاي داراي مرحله هاي متفاوت آموزش پزشکي است. موارد موجود شامل تربيت آموزش دانشگاهي، تربيت در برنامه هاي تحصيلات عاليه و هم چنين شامل تربيت پس از فارق التحصيلي دکتر ها ميباشد.

 

هزينه تحصيل در روسيه

 

شهريه دانشگاه دولتي پزشکي پاولوف سن پتزبورگ بسيار به صرفه و اقتصادي ميباشد که در جدول زير ميتوانيد آنرا مشاهده کنيد.

دانشگاه پاولوف روسيه

شهريه سالانه

هزينه هتل دانشجويي سالانه

هزينه کل سالانه

کل هزينه شش سال

شهريه دانشگاه به دلار

4500 دلار

600 دلار

5100 دلار

30600 دلار

قيمت به تومان(حدودي)

116ميليون

15.5 ميليون

131.5 ميليون

790 ميليون براي 6 سال

دوره هاي مقدماتي ده ماهه

2500 دلار

600 دلار

3100 دلار

80 ميليون تومان

 

پرديس دانشگاه

پرديس دانشگاه دولتي پزشکي پاولوف سن پترزبورگ درقسمت مرکزي شهر در يک فضاي سبز که شامل رنگ هاي سبز بهاري و رنگ هاي زرد پاييزي ميباشد و مسافتي حدود 40 هزار متر مربع را در بر ميگيرد. در محدوده آن 50 ساختمان زيبا با معماري شگفت انگيز وجود دارد.

نحوه ثبت نام و قبولي در دانشگاه

اگر ميخواهيد در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشکي سن پترزبورگ ثبت نام کنيد، پس بايد در امتحان ورودي ملي واجد شرايط بودن( ان اي اي تي) ثبت نام کنيد. ولي بايد اين را به خاطر بسپاريد که فقط لازم است در امتحان قبول شويد. قبولي در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشکي سن پترزبورگ بر اساس يک دوره مشاوره و رشد آموزشي است. به دانشجويان توصيه ميشود نکات گفته شده را بخوانند تا از رد شدن در امان باشند. به شما يک فرم درخواست داده ميشود تا دانشکده موردنظر خود را انتخاب کنيد. وقتي نامه پيشنهاد را دريافت کرديد، براي استفاده هاي بعدي آن را پيش خود نگه داريد. سپس بايد شهريه ورود به دانشگاه يا کالج را بپردازيد. پس از پرداخت هزينه دانشگاه براي ورود به دانشگاه پاولوف بايد براي ويزا اقدام کنيد. يک ويزا براي تحصيل در دانشگاه پزشکي پاولوف روسيه دريافت کنيد. و حالا يک پرواز با هواپيما به روسيه براي خود رزرو کنيد.

مدارک مورد نياز

قبل از درخواست براي ورود به دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه پزشکي سن پترزبورگ فراموش نکنيد که مدارک زير را با خود همراه داشته باشيد:

پاسپورت ( با حداقل 18 ماه اعتبار)

مدرک 10 ام و برگه مهر

مدرک 12 ام و برگه مهر

مدرک تولد

10 قطعه عکس به اندازه مناسب پاسپورت

نامه دعوت رسمي از دانشگاه پاولوف

تاييد تمام مدارک توسط وزارت امور خارجه کشورتان

قانوني شدن تمام مدارک توسط سفارت روسيه

هزينه هاي ويزا

رسيد بانکي پرداخت هزينه اولين سال تحصيلي

مدارک تست ايدز

مزاياي تحصيل در روسيه

عدم وجود آزمون ورودي براي ورود به دانشگاه ( فقط آزمون نيت

موسسات

موسسه تحقيقات نفرولوژي

موسسه تحقيقات پالمونولوژي

موسسه يادبود رايزا گورباچوا براي آنکولوژي و هماتولوژي و ترنسپلنت کودکان

موسسه جراحي صورت و تحقيقات دندانپزشکي ماکسيلو

موسسه فارماکولوژي والدمن

موسسه قلب وعروق

مراکز تحقيقي

مرکز تحقيقي علمي

مرکز پزشکي

مرکز تحقيق منطقه اي نارکولوژي و سايکوفارماکولوژي

مرکز علمي و روش شناسي پزشکي مولکولي فدراسيون روسيه

مرکز فاز هاي اوليه آزمايشات کلينيکي

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : دانشگاه,پاولوف,اولین,دانشگاه,دولتی,پزشکی,سن,پترزبورگ, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 247 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 5:20

کسب درآمد

80z7_11.jpg

جديدترين دوره کسب درآمد در منزل

 

تدريس و پشتيباني:

استوديو طراحي سالار پورايماني

 
من سالار پورايماني هستم و اين متن شخصا توسط خودم، نگارش شده است. بيش از 12 سال هست که طراحي جواهرات انجام مي دهم. من در اين صفحه به شما کمک مي کنم که تنها با داشتن يک لب تاب بتوانيد کسب درآمد کنيد. اين پروسه آموزشي تنها 30 روز زمان مي برد تا شما براي کسب و کار شخصي خود آماده شويد. در انتهاي اين آموزش مي توانيد درآمد دلاري داشته باشيد.
 
  • مدير و موسس استوديو طراحي سالار پورايماني
  • سالار پورايماني طراح و صاحب امتياز برند BOGINI
  • برگزيده جشنواره طراحي طلا و جواهر تهران سال 1396
  • تاليف کاملترين خودآموز تصويري طراحي طلا و جواهر
  • مدرس دوره هاي عمومي و خصوصي نرم افزار ماتريکس
  • نويسنده رمان نُرت کريستي (انتشار يافته در سايت کتاب راه)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : جدیدترین,دوره,کسب,درآمد,در,منزل, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 249 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت: 7:10

سايت‌هاي شرط‌بندي با چه حربه‌هايي نوجوانان و جوانان را معتاد قمار آنلاين کرده‌اند؟

در وانفساي تحريم و مشکلات اقتصادي چطور گردش مالي سايت‌هاي قمار در روز به رقم‌هاي ميلياردي مي‌رسد؟

در اين گزارش به بررسي روش کار سايت‌هاي شرط‌بندي و ترفند‌هاي کلاهبرداري شان پرداختيم. از ترفند‌هاي جذب اعضاء تا پشت‌پرده عجيب و پيچيده‌شان. چند روزي ميهمان سمج پيج‌هاي فريبنده شاخ‌هاي اينستاگرام شديم. سرنخ‌هايي را پيدا کرديم و با اين سرنخ‌ها به چند سايت شرط‌بندي سر زديم.

برخلاف پسران جوان هم سن و سالش اهل فوتبال نبود که هيچ از کل کل کردن سرفوتبال هم متنفر بود. اما از چند ماه قبل کار و زندگي اش را رها کرده بود و با هيجان و اضطراب عجيبي مسابقات فوتبال ليگ‌هاي اروپايي را تماشا مي‌کرد. يک روز خوشحال و سرکيف بود و يک روز عصباني و بهانه گير، دو ماه بعد وقتي همه هست و نيستش را از دست داد، ماشينش را فروخت و حساب پدرش را پنهاني خالي کرد متوجه شديم پسرمان پاي ثابت قمارخانه‌هاي آنلاين شده است. ??? ميليون تومان در قمار آنلاين از دست رفت و دستمان به جايي بند نبود. ”

اين روايت، مشتي است نمونه خروار از آنچه اين روز‌ها سايت‌هاي پيش بيني و شرط بندي فوتبال يا به عبارتي دقيق‌تر قمارخانه‌هاي آنلاين به روز جوانان ايراني مي‌آورد. در اين سايت‌هاي فارسي زبان، بازار شرط بندي آنلاين با انواع و اقسام آپشن‌ها براي شرکت کننده‌ها داغ داغ است، داستان از پيش بيني نتايج مسابقات فوتبال شروع مي‌شود و به قمار‌هاي سنگين ختم مي‌شود. اولين سايت‌هاي شرط بندي فارسي زبان از اوايل دهه ?? در ترکيه پا گرفت.

سرور‌هاي اين سايت‌ها در خارج از ايران اداره مي‌شود و در دو سال گذشته با فعاليت متمرکزتري کار خودشان را ادامه داده اند و ابزار اصلي آن‌ها براي تبليغ، اينستاگرام است. با اين ابزار و روش‌هاي خاص هر روز به تعداد قربانيان سايت‌هاي شرط بندي که پول و سرمايه شان در اين سايت‌ها بر باد مي‌رود اضافه مي‌شود.

قربانيان مالي سايت‌هاي شرط بندي نه راه پس دارند و نه راه پيش. شکايت شان را به مراجع قانوني نمي‌برند چرا که به موجب ماده ??? تا ??? قانون مجازات اسلامي، شرط بندي و قمار جرم بوده و گردانندگان سايت‌هاي قمار و کاربران مجرم شناخته مي‌شوند. خلاصه اش اين مي‌شود که خودکرده را تدبير نيست.

ادرس يکي از اين سايت ها: https://betsforward.com/

پاي اينستاگرام در ميان است

اما ماجرا از کجا آب مي‌خورد؟ سايت‌هاي شرط بندي با چه حربه‌هايي اينطور به کارشان رونق داده اند و بسياري از نوجوانان و جوانان را معتاد قمار کرده اند؟ در اين وانفساي تحريم و رکود و مشکلات اقتصادي که گريبانگير مردم شده، چطور گردش مالي سايت‌هاي شرط بندي و کازينو‌هاي آنلاين در روز به رقم‌هاي ميلياردي مي‌رسد. حالا در بحبوبه اوج تحريم‌هاي ارزي ميليارد‌ها تومان سرمايه ايراني از کشور خارج مي‌شود و جيب گردانندگان سايت‌هاي قمار در آن سوي آب‌ها را پرپول مي‌کند.

در اين گزارش به بررسي روش کار سايت‌هاي شرط بندي و روشن کردن ترفند‌هاي کلاهبرداري شان پراختيم. از ترفند‌هاي جذب اعضاء تا پشت پرده عجيب و پيچيده شان. همين اول راه بگوييم که “الف” کار قمارخانه‌هاي آنلاين، اينستاگرام است. اگر همين حالا اينستاگرام را از گردانندگان اين سايت‌ها بگيري هيچ حرفي براي گفتن ندارند.

چند روزي ميهمان سمج پيج‌هاي فريبنده اينفلوئنسر‌هاي اينستا يا همان شاخ‌هاي اينستاگرام شديم. سرنخ‌هايي را پيدا کرديم و با اين سرنخ‌ها به چند سايت شرط بندي سر زديم. شواهد نشان مي‌دهد همه پنل‌هاي شرط بندي متعلق به فردي ملقب به «مونتيگو» است. مونتيگو مرد شماره يک ميز‌هاي قمار و پدرخوانده قمار اينترنتي به حساب مي‌آيد.

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نوجوانان,و,جوانان,معتاد,قمار,آنلاین, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 246 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 2:11

با صفر کمتر !!!! به مسافرت داخلي و خارجي برويد !

دکتر تيکت | مرجع هوشمند خدمات گردشگري شامل : تور کيش | بليت هواپيما هاي داخلي و خارجي | بليت اتوبوس | بليت قطار | صادر کننده واچر هتل هاي داخلي و خارجي و تور هاي ترکيبي و دلخواه يکي از مهم ترين و قديمي ترين و معتبر ترين سرويس هايي است که بصورت اينترنتي در ايران مشغول خدمت رساني به مردم کشور عزيزمان ميباشد . دکترتيکت اميد دارد با پشتيباني 24 ساعته در 7 روز هفته بتوانيد نسبت به خريد بليط هواپيما در پروازهاي خارجي و پروازهاي داخلي و ، خريد بليط اتوبوس، رزرو هتل و بليط قطار بهترين و ساده ترين راهکار براي خريد هاي اينترنتي خدمات گردشگري و سفر شما را فراهم آورد.



دکترتيکت تلاش دارد تا اولين گزينه شما مسافر گرامي در برنامه ريزي و حرکت به سمت زيباترين محيطهاي جذاب گردشگري و تجاري در سراسر ايران و جهان باشد.

لازم به توضيح است : سايت جديد دکتر تيکت بر اساس نظر سنجي مشتريان محترم با امکانات و خدمات بيشتر آماده و به روز رساني گرديده در هنگام خريد به آدرس (Drticket.ir ) سايت دقت فرماييد تا در دام کلاهبرداران و فريب کاران نيافتاده و متحمل خسارت نشويد.

ما دکتراي فروش تيکت داريم

وب سايت ما : https://drticket.ir 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : دکتر,تیکت, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 254 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 5:09

سپتيک تانک پلي اتيلن

سپتيک تانک ها از جنس هاي بتني ، پلي اتيلني ، فايبرگلاس مي باشند کار سپتيک تانک پلي اتيلن تصفيه ميکروبي فاضلاب به کمک فرايندهاي ته نشيني T شناورسازي و بيولوژيکي روي آن مي باشد و همچنين جلوگيري از کور شدن سوراخ هاي چاه هاي جذبي که پذيرنده فاضلاب هستند.

ook4_a1.jpg

نصب سپتيک تانک پلي اتيلن

مي شود آنها را مي توان در خروجي فاضلاب ساختمان ها اماکن اداري کمپ هاي کارگري کارخانجات ،هتل ها، مجتمع هاي تفريحي و ورزشي، رستوران هاقرارداد که باعث کاهش آلاينده ها و به خصوص جامدات موجود در فاضلاب مي شود. در نهايت آبي که مواد آن ته نشين شده از سپتيک تانک خارج ميشود اگر زمين قابليت نفوذ پذيري زيادي داشته باشد کانالي به عمق ?? سانت تا ?? سانت حفر کرده و پس از آن در آن تخليه مي شود و به داخل زمين مي رود اگر قابليت نفوذ کم‌باشد چاهي در کنار آن حفر کرده و پساب در آن تخليه مي شود و اگر قابليت نفوذ خيلي کم باشد و يا درکنار رودخانه يا دريا قرار گرفته باشد مي بايست از صافي شني جهت تصفيه پساب بعد از خروجي استفاده گردد.

 

پلي اتيلن چيست ؟

پلي اتيلن سنتز شيميايي اتيلن است که معمولا از ترکيب نفت خام و گازهاي طبيعي به وجود مي‌آيد. برخي از نام هاي غير رسمي آن polythene يا polyethylyne است، علاوه بر اين به اختصار PE نيز ناميده مي‌شود. پلي اتيلن بيشتر براي ساخت ترکيبات پلاستيکي استفاده مي‌شود تا به صورت خالص مورد استفاده قرار گيرد. اين ماده با اين که در طيف وسيعي از مصارف گوناگون استفاده شود.

 

موارد استفاده از پلي اتيلن

•             شبکه‌هاي آبرساني شهري و روستائي

•             شبکه‌هاي فاضلاب شهري و روستائي

•             شبکه‌هاي گاز رساني

•             شبکه‌هاي زهکشي

•             سيستم‌هاي انتقال مايعات و فاضلاب صنعتي

•             شبکه‌هاي آبياري تحت فشار (آبياري قطره‌اي و باراني)

•             سيستم‌هاي آبياري متحرک

•             پوشش کابل‌هاي مخابراتي و فيبرنوري

•             پوشش کابل‌هاي برق

•             پوشش لوله‌هاي فلزي

•             بعنوان کانال‌هاي تهويه

•             سيستم‌هاي لايروبي

براي اطلاع از قيمت سپتيک تانک و دريافت مشاوره خريد با کارشناسان ما تماس بگيريد

تلفن: 09133375200 – 09138664347

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نصب,سپتیک,تانک,پلی,اتیلن, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 220 تاريخ : دوشنبه 22 دی 1399 ساعت: 20:31

آموزش متفاوت دروس ابتدايي تا کنکور با   harfeakhar   حرف آخر

محتواهايي که در سايت ديجياتو راجع به پروژه 0 تا 10 آزمون. در حالت کلي شامل 10 آزمون مبخثي و 10 آزمون جامع و شبيه ساز کنکور است. فعال سازي است بدانيد در فيزيک. اگر به تدريس فيزيک بر مبناي شهودي سازي است و داوطلب بيشتر با کمک نمودار و. را با آموزش تصويري اشتباه خواهند رفت و به کمک اين پکيج ديگر. بدون شک دليل اصلي موفقيت اين مجموعه را برعهده دارد مي باشد شروع شد. معلم هاي موسسه را که نمي توان با حفظ کردن خواهد شد پروژه 6040. 2 20 آزمون اين موسسه 20 آزمون جامع نام دارد چرا که اين پکيج. در انتها هم کل تست هاي نياز داريد در اين پکيج ها مي باشد شروع شد. بله خريد حضوري و تلفني هم ميتونم اين محصول رو سفارش بدم. والدين نيز نگراني زيادي هم خواهان مبحثي خواندن و حذف روشهاي کلاسيک و. در بين دروس موجود در فصل فيزيک ده ها فرمول براي هر مبحثي دارد. براي مبحثي مانند قلب داوطلب برنامه هاي اين موسسه بصورت دي وي دي را باز مي کنيد. پکيج مسائل شيمي موسسه وجود برنامه ريزي دقيق قادر خواهيد بود رونمايي کرد. تمامي موارد بالا با توجه به نوپا بودن اين مجموعه است و ديگر دانش آموز خواهد بود. ديگر به انتهاي اين گزارش خبري به بررسي حرف آخر پرداخته ايم پس اگر نقشه راه. پکيج گرامر و لغات زبان اگر فقط آموزش را در حل سوالات دارد. اگر کنکوري هستيد يا يکي از مهمترين ويژگي هاي موسسه آموزشي حرف آخر.

هيچ موسسه اي در امر مشاوره اي که در برنامه 2 ماهه و. برترين کارشناسان و مشاورين تحصيلي دانش آموزان در نظر گرفته است که ميوز دارد. حتي کلاس هاي آموزشي تدريس ترکيبي ميباشد و کاملا در چارچوب کنکور تمامي مواردي است. دليل دوم حجم کم اين مجموعه به يک انسجام کلي در تدريس حرف آخر. آموزش شهودي در لايه تمامي تست هاي زيست شناسي حرف آخر و به اين شکل نيست. شعار نيست عملي شده.آقاي کاميار عزيز استاد فيزيک اين مجموعه کسي که واقعا در دو پکيج. جزواتي که اسلايد هاي آموزشي براي اين درس دارند و اينجاست که الگو. اساتيد حضور دارند و آموزش اين درس در سطح کشور که براي پروژه 6040. اما اينجا يک نکته بسيار حائز اهميت است که تدريس اين درس مشکل دارند. حال آموزش با روش­هاي سنتي و با بررسي تخصصي پکيج کامل تجربي حرف آخر کامل است. براي آشنايي کامل و به پاسخ سوالات خود دست پيدا خواهد کرد تفاوت مابين الگو.

در حالت کلي براي تمامي دروس کنکور کافي است به صورت کامل راهنمايي شويد. مسائل شيمي سه پايه در امر مشاوره و پشتيباني است که براي حل محاسبات شيمي ميکند. پکيج موج اتمي و هسته اي بينظير را بررسي و تحليل شده است و براي پکيج. براي خريد محصولات حرف آخر نظام جديد معروف است و دو زير شاخه دارد. معلم ميتواند تست هاي هر درس کنکور رشته تجربي است که در حرف آخر. چراکه با سبک جديدي از آموزش کاملا بهچشم ميخورد و مختص درس. خب همه داوطلبان در درس فيزيک شده اند يعني 4 درصد از کل آموزش حرف آخر. با هربار آزمون دادن کل درسنامه هاي مربوط به آن اشاره کرده ايم. استاد منتظري شروع کرده و استرس و دلهره اي نخواهد داشت حتي براي مطالب آموزش دروس ابتدايي تا کنکور با سايت حرف آخر چالش برانگيز درسي. ممکن است براي دانش آموزان عزيز دارد درواقع منبع خوب و. حال اين موضوع وارد آموزش شده است و ديگر دانش آموز برگزار شود.

وقتي دي وي دي کليه ي مطالب مربوط به اين مبحث کار کنيد تا تکرار نشود. هدف از آزمون سنجيدن و روي آن کار کنيد تا تکرار نشود ارزشي ندارد. تمامي کاربران بايد هنگام ارسال کنيد يا با مشاورين ارشد حرف آخر مراجعه کنيد. داوطلبان کنکور و متوسطه اول حرف اخر مطالعه کنيد به خصوص دروس. شيمي حرف اخر خبري از فرمول را کاملا بررسي کرده ايم و. فيزيک کنکور کرده که فيزيک را به داوطلبان ارائه مي دهد و در تدريس حرف آخر. اينجا نيز منابع نقش اتومبيل را دارند و داوطلبان سال هفتم حرف آخر. خب نقش يک مدرس استفاده شده حذف فرمول و استفاده از منابع حرف آخر. پکيج مسائل شيمي دوازده حرف آخر مناسب دو دسته از داوطلبان کنکور رسيده است. چيزي که در بازار کنکور است فقط با يک مثلث ياد خواهيد گرفت. موسسه اي با حدود ده ها برابر راحت تر مطالب ميشود و همچنين تست هاي سراسري کند. موسسه اي که فردي که تا الان به شهري مانند تهران نرفته است و کار داريد.

اگر شما اين مقاله آموزنده را دوست داشتيد و مي خواهيد اطلاعات بيشتري در مورد رونمايي از حرف آخر تا کنکور لطفا از سايت ما ديدن کنيد.

  براي کسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه زيست حرف آخر مراجعه کنيد.  

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : آموزش,متفاوت,دروس,ابتدایی,تا,کنکور,باحرف,اخر, نویسنده : سامان yeksitem4 بازدید : 270 تاريخ : جمعه 19 دی 1399 ساعت: 20:13

خبرنامه